3 comments

Skin Drink marki Lush

17 listopada 2013


Krem nawilżający Skin Drink marki Lush - moja nowa obsesja - teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym używać jakiegoś innego kremu.Krem został stworzony na bazie oleju sezamowego, oleju migdałowego, oleju z wiesiołka i masła kakaowego. Według producenta Skin Drink tworzy warstwę ochronną na powierzchni skóry, bez uczucia ciężkiej i tłustej. 
Przyznam, że długo szukałam idealnego kremu, który nawilży i odżywi moją skórę. Wielokrotnie wyszukiwałam opinii w internecie na temat kremów nawilżających, aby znaleźć ten,  który doprawdzi moją suchą skórę do ładu. Po wielu testach kremów, które mniej lub bardziej spełniały moje oczekiwania, w końcu trafiłam na ten jedyny. Krem marki Lush daje poczucie nawilżonej skóry w ekspresowym tempie, od razu po nałożeniu widać rezultaty. Nawet sucha skóra mojego nosa, pozostaje nawilżona przez cały dzień. 
Cena kremu to około 60 zł, moim zdaniem niewielka jak na jego cudowne działanie. Wspomnę, że do pokrycia całej twarzy wystarczy naprawdę nieduża ilość. Poprzednie kremy które były bliskie ideału to AA Help Care, Clarins Day Cream oraz Fridge Water Coat, ale żaden z nich nie dorównuje Skin Drink marki Lush. Polecem wszystkim, którzy mają skórę suchą, wrażliwą, skłonną do alergii. 
Marka Lush niestety nie ma sklepu w Polsce, ale jego produkty można kupić w innych krajach, adresy znajdziecie na ich stronie, widziałam też że ich produkty dostępne są na allegro oraz ebay. (Zaznaczam, że nie jest to post sponsorowany).

3 comments:

Anonimowy pisze...

I love it too! and lush shangri la
xoxo

Eve Gore pisze...

usze go koniecznie wypróbowac

pantera pisze...

Polecam, mam bardzo problematyczną skórę a ten kremik naprawdę jest idealny:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...