6 comments

Reklama dźwignią handlu - szczotka Tangle Teezer

24 listopada 2013


Zasypana reklamami i pozytywnymi opiniami skusiłam się na zakup szczotki Tangle Teezer. Producent zapewnia, że szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem włosów.
Przyznam, że szczotka bardzo mnie rozczarowała. Oczekiwałam super efektu, a niestety otrzymałam szczotkę, która może i nie wyrywa włosów, ale czesze bardzo powierzchownie, dociera tylko do górnej warstwy włosów (zaznaczam, że nie mam gęstych włosów). Nie da się nią wystylizować fryzury, a plastikowe ząbki zamiast masażu głowy fundują podrażnienia.
Jedyny plus to kształt i design. Jak dla mnie produkt zdecydowanie przereklamowany, a cena nieadekwatna do jakości. Wy też skusiliście się na ten produkt? Jeśli tak, to bardzo jestem ciekawa Waszych opini:)




6 comments:

Anonimowy pisze...

To prawda, dla mnie też była dużym rozczarowaniem !

Anonimowy pisze...

Osobiście uważam, że cena szczotki jest (patrząc chociażby na jej żywotność i materiał, z którego jest wykonana) odrobinę za wysoka. Jestem jednak z niej niesamowicie zadowolona. Mam bardzo grube i gęste włosy i dzięki tej szczotce nie tracę ich garści przy każdym czesaniu. Doskonale nadaje się również do nakładania oleju. Co ciekawe, podczas stosowania włosy w ogóle się nie elektryzują. Minusem jest to, że po około dwóch tygodniach stosowania plastikowe włoski lekko się już powyginały, co nie wróży produktowi długiej żywotności.

Anonimowy pisze...

TT rzeczywiście rozreklamowana a jakościowo nic specjalnego :/

Pozdrawiam!
Ola

zuza pisze...

mi TT bardzo przypadła do gustu. mam długie, cienkie i puszące się włosy, a szczotka bardzo ładnie je wygładza. kolejny plus - nie elektryzuje. moim zdaniem trzeba się po prostu do niej przyzwyczaić, bo czesze inaczej niż zwykła szczotka - nie rozczesuje wszystkich włosów od razu, bo ma dość krótkie kolce, ale dzięki temu jest delikatniejsza.

Adrianna and Marcela pisze...

Jasne? Ja jestem tak zadowolona, że już nigdy w życiu nie skorzystam z żadnej innej szczotki. Na początku też miałam wrażenie, że dziwnie czesze i bardziej podrażnia niż masuje, musi Ci sie głowa przyzwyczić. (Ja używam jej do masażu nawet jak boli mnie głowa i to pomaga). Jestem ciekawa jaką będziesz miała o niej opinię po kilku miesiącach :)

Ania pisze...

A ja jestem tez rozczarowana TT.przez nia nabawilam sie koltunow trudnych do rozczesania!!rozczesuje bardzo powierzchownie!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...