8 comments

Marc Jacobs

23 marca 2013

This Marc Jacobs necklace is my good luck charm (as we all know, horseshoe brings luck). It also has a little circle with letters that create a ''Good luck'' text when rotated quickly:)

POLISH: Naszyjnik od Marca Jacobsa jest moim amuletem na szczęście. Jak się powszechnie przyjmuje, podkowa przynosi szczęście. Dodatkowo na małym kółeczku są literki które podczas kręcenia tworzą napis ,,Good Luck'':)
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to mam jedną sztukę na sprzedaż >>tutaj
















8 comments:

Anna-RUCIAPRADA pisze...

piekny ten naszyjnik <3

playwithfashion pisze...

:) Właśnie byłam na zakupach w Marc by Marc Jacorbs i mam dokładnie ten sam naszyjnik i jeszcze 2 inne:) Uwielbiam!

kaaarinax pisze...

śliczny!

Anonimowy pisze...

mistrzowski jest!

the sisberry blog pisze...

Od teraz jestem zazdrosna! :D

Paula. pisze...

Cudeńko <3

Kalina pisze...

prześliczny <3

Little Black Girl pisze...

cudowny :) ciekawa jestem jak będzie wyglądał w stylizacji :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...