17 comments

Blue Jeans

7 marca 2013


Chanel-style jacket is one of my best shopping deals. It fits not only with elegant skirt but also with a  casual jeans. This time I have matched it with boyfriend-type jeans and hot pink heels. What do You think about this combination?

POLISH: Żakiet w stylu Chanel jest chyba jednym z najlepszych zakupów jaki dokonałam. Sprawdza się zarówno z elegancką spódnicą jak i ze zwykłymi jeansami. Tym razem połączyłam go z jeansami typu boyfriend oraz różowymi szpilkami. Jak Wam się podoba takie połączenie?















jacket, jeans, heels - Zara
t-shirt - Pull & Bear
sunglasses - Tom Ford
necklace - h&m
clutch - Vintage

17 comments:

Anonimowy pisze...

Pięknie!

Black Style pisze...

bardzo fajny zestaw, spodnie są świetne :)
pozdrawiam

StrasznaSzafa pisze...

Świetne szpilki :)

Anonimowy pisze...

Bardzo stylowy look - uwielbiam żakiety a'la Chanel
Pozdrawiam,
Ola

ABC pisze...

Mnie to połączenie podoba się bardzo !!!

JuicyBeige pisze...

Świetne buty:)

Ancia pisze...

bardzo fajny zestaw:)

Iwona acupofideas pisze...

fajnie :) przypomniałaś mi tym postem o moich czerwonych czółenkach :)

Nika pisze...

Żakiet jest świetny!

Anonimowy pisze...

Amazing sunglasses I love Tom Ford <3

Desiderando pisze...

Cudowna stylizacja, wszystko perfekcyjnie połączone ! Zakochałam się w Twoich szpilkach, są perfekcyjne ! Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu, Klaudia :)

madzia pisze...

jeansy są świetne !

lovexmoschino pisze...

Pięknie wyglądasz!
Mam fioła na punkcie takich żakietów.
Twój ma świetny kolor :)

Anonimowy pisze...

Boski ten żakiecik !

Marta :) pisze...

Zachwycające szpilki!

Klaudia pisze...

podoba mi się całość :)

Anonimowy pisze...

I reside in Portugal now so things are different over here but I miss the Usa.
Appreciate you for telling me.

my website ... Debenhams promotional code

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...