9 comments

Tougher Than Leather

18 stycznia 2013

White and black leather, swatshirts with zippers and big collars - that's a short description of Phillip Lim's 2013/2014 collection. I could've written that I like this collection, but it would be a lie, because I'm simply in love with it!. Simple forms and leather were always my number one. Every one of Lim's creation is a personification of modernity and everlasting. I've put here 4 pics of my top outfits from the collecion. The rest of the photos you can find here. What about you. Do you like it or not? I hope that his collection will become your inspiration for the next season as it is mine.

POLISH: Biała i czarna skóra, bluzy z suwakami oraz duże kołnierze - tak w skrócie opisałabym kolekcję Phillipa Lima 2013/2014. Napisałabym, że bardzo podoba mi się ta kolekcja, ale byłoby to kłamstwem, bo jestem w niej totalnie zakochana! Proste formy i skóra zawsze były moim numer jeden. Każda kreacja Lima to uosobienie nowoczesności i nieprzemijalności. Wstawiam zdjęcia moich top 4 z tej kolekcji. Więcej zdjęć znajdziecie tutaj. A Wy jesteście na tak, czy raczej na nie? Bo ja mam nadzieję, że jego kolekcja stanie się zarówno moją jak i Waszą inspiracją na nadchodzący sezon.


photos from vogue.it

9 comments:

fashion by redhead pisze...

tak kolekcja jest absolutnie doskonała od początku do końca, nosiłabym z niej absolutnie wszystko, a szara bluza orłem(albo jakimś innym ptakiem(-;) to moja faworytka. niektóre elementy jak np. ten trencz http://www.vogue.it/en/shows/show/ai-13-14--pre-fall/3-1-phillip-lim/collection/522311 przywodzą na myśl projekty margieli

Say me Justine pisze...

Plaszcz najbardziej mi sie podoba:)

Anonimowy pisze...

panterka i skóra - to jest to!

Kathy pisze...

świetne!

Panna Ambrozja pisze...

Panterkowo - skórkowa stylówka ♥
Po prostu idealna! ♥

Anonimowy pisze...

przepiękne!

Isabel Drafts pisze...

Panterkowy look jest genialny!

Milex pisze...

ostatni look ♥

Anonimowy pisze...

This is a very good tip especially to those new to the blogosphere.
Brief but very precise information… Appreciate your sharing this one.
A must read post!

My weblog: http://safedietplans.com
Also see my site: healthy diet plan

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...