13 comments

Night Light

15 stycznia 2013

sweater - River Island % / tights - hm



13 comments:

Anonimowy pisze...

pięknie i romantycznie :)

Malu Swartjes pisze...

lovely pics! :)
xx
Discover my Stylish Confessions♥!

Aliss pisze...

śliczna♥

Isabel Drafts pisze...

Świetny sweter i mogłabym godzinami rysować po Twoim tle, robię to za każdym razem jak tutaj jestem :P

Anonimowy pisze...

I love it

Anonimowy pisze...

obserwuje twoj blog od dluzszego czasu, ale wlasnie przestaje to robic w tym momencie. osoby które zaglądają na blogi modowe( w większości) szukają inspiracji, pomysłów, czy okazji na zakup czegoś fajnego, czego nie widziały osobiście. A ty od kilku wpisów nie wiem czy chcesz pokazac, jak wychodzisz po prostu na zdjeciach (pokazujac rajstopy w kropki i sweter, ktory zreszta slabo widac, a no i duze lozko), zestaw ( w tych samych cienkich rajstopach i jesiennej kurtce), gdy za oknami kupa sniegu i temeratura na minusie (bikini na zamarznietej rzece w srodku lutego tez byloby fajne!)albo okulary wyciete ze zdjec gdzie nie mozna nawet zobaczyc ich wielkosci co do ksztaltu twarzy (no bo pewnie nie masz ich w swojej osobistej kolekcji). mozna odniesc wrazenie, ze chcesz sie dowartosciowac komentarzami : sliczna, piekna, zamiast: siwetne wyczucie smaku i stylu. no ale trudno. pewnie nie masz na tyle 'jaj', zeby opublikowac ten komentarz (no bo przeciez trzeba segregowac tylko pozytywy), ale nie zalezy mi na tym, wazne, ze sama poznasz moje zdanie jako osoby (obserwatora), na ktorym powinnas wywrzec najwieksze wrazenie. bedziesz robila jak chcesz dalej, ale nie tylko w moich oczach widac, ze albo nie umiesz tego robic, albo ktos ci zle doradza,a ty sluchasz, albo jestes po prostu zakompleksiona. zycze sobie nigdy nie tracic czasu na takiego bloga. no offence. aska

pantera pisze...

@aska jest dużo blogów na pewno znajdziesz taki który będzie Ci odpowiadał. pzdr

Anonimowy pisze...

skąd jest pościel???

pantera pisze...

Ikea:)

Anonimowy pisze...

A ja lubię takie artystyczne wizje blogerek z akcentem modowym. Fajny styl zdjęcia - i sweterek mi się podoba lubię takie futrzaki <3
Gosha

from CYRYL pisze...

romantyczna;)

Anonimowy pisze...

a ja sie troche zgadzam z Aska, szukam inspiracji na zimowe dni,a tutaj jej napewno nie znajde ;/ :(

La Klaudia pisze...

Jesteś śliczna! :) Widziałam wywiad z Tobą na LaMode.info, gratuluje i zgadzam się z tym, że te mniej znane blogerki są niedoceniane.
P.S. Mi podoba się ten wpis i zdjęcia, myślę że takie artystyczne czarno-białe zdjęcia są ciekawe. Obserwuję!
Pozdrawiam Fashionfobia.blogspot :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...