11 comments

Lola Victoria Design

13 listopada 2012


Do you know Lola Victoria Design brand? I had just become a happy owner of one of their beautiful bags from the latest collection. You think it's just another normal bag? No! It is a hand made laptop bag - but I can also use it as a stylish clutch. Two in one - I like it!

POLISH: Znacie już markę Lola Victoria Design? Ja właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką jednego z cudeniek z ich obecnej kolekcji. Myślicie, że to kolejna torba? Otóż nie! Docelowo jest to, ręcznie wykonane, etui na laptopa - co jednak nie zmienia faktu, że może również pełnić rolę kopertówki. Dwa w jednym - to lubię!


laptop bag by Lola Victoria Design:

11 comments:

Anonimowy pisze...

nice one!

Katherinek pisze...

idealne etui <3

Anonimowy pisze...

Boskie są te etui! Muszę napisać list do Mikołaja żeby i mnie takie przyniósł:)
Pozdrawiam
Anna
xx

pantera pisze...

muszę przyznać że dla mnie jest idealne - w końcu mój laptop ma ładne opakowanie:)

G. pisze...

Śliczny pokrowiec! Trochę przypomina mi wzorem słynną plecionkę Bottega Venetta.

Pozdrawiam!

Marlennee pisze...

Świetne etui i bardzo ładne.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie

http://allegro.pl/sukienka-suwak-dzianina-jesien-zima-eko-skora-36-s-i2785858310.html pisze...

piękne zdjecia!
zobacz cudowne sukieneczki z wstawkami z eko skórki idealne do ślicznych stylizacji!

dobrze wydane pisze...

ale za to jaki piękny notebook :)

Sylwia pisze...

świetne etui na laptopa ! :D

T.S.Z. pisze...

świetna :) super wykonana i piękne kolorki :)

Anonimowy pisze...

This paragraph is truly a good one it helps
new the web viewers, who are wishing for blogging.



Feel free to surf to my web-site; Art:Photography

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...