16 comments

Green Tiger

10 listopada 2012


When I saw this sweatshirt with tiger motiv in store I knew I must have it. This motiv remindes me of a tiger which can be found on Kenzo sweaters.
I'm a strong advocate for jeans so green pants with leopard spots are something new in my closet. Black heels and leather jacket tone this green shiny pants and grey sweatshirt combination.

POLISH: Gdy tylko zobaczyłam bluzę z tygrysem, stwierdziłam, że muszę ją mieć. Przypomina mi motyw, który pojawił się na swetrach od Kenzo.
Jestem zwolenniczką jeansów, więc zielone spodnie w lamparci motyw są w mojej szafie czymś zupełnie nowym. Czarne szpilki i skórzana kurtka trochę wyciszają połączenie świecącej zieleni i szarej bluzy.



sweatshirt - Zara
pants - h&m
jacket - Bershka
heels - Zara
bracelet - Le Rêve

16 comments:

Anonimowy pisze...

amazing sweatshirt <3

StrasznaSzafa pisze...

Świetne spodnie, jeszcze takich nie widziałam :D

Ejbii pisze...

Świetne spodnie! :)

G. pisze...

Faktycznie bluza ma coś w sobie, że przypomina trochę tą od Kenzo. Bardzo fajnie wychodzisz na zdjęciach :)

Anonimowy pisze...

Ekstra ta bluza!

marcelka-fashion blog pisze...

super stylizacja !

spodnie pięknie wyglądają w tej stylizacji !

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

lovexmoschino pisze...

Świetnie wyglądasz!
Spodnie są wprost obłędne! :)

Beata pisze...

Fajna bluza ;)

Anonimowy pisze...

amazing outfit
xo

Moka. pisze...

ojejujeju, jaka fajna ta bluza :D

fashionconfusion pisze...

wooow! genialnie wyglądasz! masz genialne spodnie i buty - robią wrażenie :)!

Anonimowy pisze...

awesome pants! love it:)

Marta A. Kossakowska pisze...

spodnie przypominają mi trochę gobelinowe tkaniny - bardzo na plus!

zapraszam na post swetrowy!!!

Addicted to fashion pisze...

najbardziej spodobały mi się spodnie, są super!

fashion-and-muffins pisze...

Świetne połączenie!

Miryo pisze...

Nie jestem miłośniczką zwierzęcych motywów, ale te spodnie są świetne. Zestaw bardzo mi się podoba.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...