10 comments

White Rain

1 października 2012


It's rainy today and my white-lacquered coat is perfect for this kind of weather. In a combination with umbrella and wellingtons it fits for a day in the city. I have to admit that some time ago I would never decide to wear a white coat, but when I saw this one in second hand it became my must have. How do You like my booty?

POLISH: Dziś deszczowo - mój lakierowany biały płaszcz jest idealny na taką pogodę. Razem z parasolem i kaloszami byłby idealny na wyprawę do miasta. Muszę przyznać, że jakiś czas temu nie zdecydowałabym się na biały płaszcz, ale gdy tylko zobaczyłam go w lumpeksie stwierdziłam, że muszę go mieć. Jak Wam się podoba moja zdobycz?







coat -sh
turtle-neck - no name
pants - Mango
heels - Zara

10 comments:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny!
Ja niestety nie potrafię nic znaleźć w second handzie :/

sistersstyle pisze...

stylizacja fajna, jak dla mnie zbyt blady makijaz! pozdrawiam

Basia pisze...

Taki fajny płaszczyk znaleźć w SH to nie lada wyczyn :D Ekstra outfit.
Czy wspominałam już, że ubóstwiam Twoje tło?

Sara pisze...

Idealny zestaw! ;)

Anonimowy pisze...

amazing coat!

Anonimowy pisze...

bardzo dobrze całość wygląda z golfem
pozdrawiam
ola

agata zamorska pisze...

piekny ten plaszcz !!!!!!!!!!!!!!!
ach i te buty

Anonimowy pisze...

ekstra ten płaszczyk:)

Annie pisze...

Bardzo fajny model butów! Elegancki i ładnie wydłuża stopę! Pozdrawiam gorąco i w wolnej chwili zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

Anonimowy pisze...

buty ! <3

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...