13 comments

Showroom: MMM for H&M

25 października 2012


New designers collection from h&m is coming. This time we will see effects of cooperation with Maison Martin Margiela. It will be a retrospection of Margiel's biggest designes. Every product is having a special label with information about the year when the product was introduced. The most recognizable elements from MMM`s archives will be reproduced in shapes and fabric.
I already had an oppourtunity to see the collection in real life - in my oppinion it is better than Anna Dello Russo's for h&m. But I have to confess that I'd only buy clutch (which looks like a big candy) and disco leggings ( and maybe some jewellery) without having pangs of conscience. For the rest I'd have to give myself some time to think before.
See the photos and judge by yourself - I'm waiting for you opinions about this collection.

POLISH: Już wkrótce w sklepach efekt współpracy h&m z kolejnym znanym projektantem. Tym razem zobaczymy kolekcje Maison Martin Margiela. Ma być to przegląd najważniejszych projektów Margiela. Każdy produkt ma być opatrzony specjalną metką z informacją z którego seoznu dana rzecz pochodzi. Najbardziej rozpoznawalne elemanty z archiwum MMM będą reprodukcjami w uaktualnionych kształtach i materiałach. 
Ja miałam okazję zobaczyć całą kolekcję na żywo - jak dla mnie jest lepsza niż ta sygnowana nazwiskiem Anny Dello Russo, ale bez wyrzutów sumienia kupiłabym jedynie kopertówkę przypominającą wielki cukierek i dyskotekowe leginsy (i może jakąś biżuterię), nad resztą musiałabym się długo zastanawiać.
Zobaczcie zdjęcia i sami oceńcie - ciekawi mnie jakie jest wasze zdanie na temat tej kolekcji?



















(charlize-mystery with pink candy clutch)















13 comments:

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia:)
Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

Ann. pisze...

Z tej kolekcji najbardziej podobają mi się buty :)

pantera pisze...

tylko żeby obcas zaraz nie popękał;/

Anonimowy pisze...

śliczna cukierko-torba! <3

fashionconfusion pisze...

dodatki robią wrażenie, a zwłaszcza cukierkowe torebki :)!

Ejbii pisze...

buty i kopertówka najlepsze! :)

Catalina Szablinescu pisze...

co sobie wybrałaś ?:P)

Anonimowy pisze...

te brązowe kozaki są świetne:)

Cammy pisze...

Buty są genialne:))

Ala pisze...

zastanawiają mnie buty... ja myślę, że z wyborem nie miałabym problemu - minimalizm to jeden z moich ulubionych nurtów mody :)
a kopertówka jest przezabawna i z chęcią bym się nią poczęstowała.

ITS WHITE BLOG pisze...

W sumie to bardzo dużo rzeczy mi się podoba z tej kolekcji , ale dużo z nich to takie małe dzieła sztuki, nie wiem czy są "użytkowe " tak na codzień .

Sylwia from the sign of design pisze...

H&M ładnie przygotowało showroom na Wasze spotkanie:)

Karolina Kołodziej pisze...

Z tej kolekcji najfajniejsze są buty! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...