5 comments

Instagram Mix / STOMP show

31 października 2012

sweater-Zara / bracelet-Le Rêve / watch-Casio  / zip hood-Gap / bag-Ania Kuczyńska / boots-Ukala

Przy okazji chciałam Wam polecić występ grupy STOMP. Jest to jeden z najpiękniejszych i najbardziej interesujących występów teatralnych jaki widziałam. Grupa STOMP gra praktycznie na wszystkim - od zapalniczek Zippo aż po kosze na śmieci - już wiele lat temu zawładnęła sercami publiczności . Grupa występuje przy zapełnionych salach na całym świecie: od Hong Kongu po Barcelonę, od Dublina po Sydney. STOMP będzie występował w Bydgoszczy, Warszawie, Zabrzu i Łodzi. Ja wybieram się na występ w Warszawie. Polecam to zabawne show, mówią, że po ich występie już ,,nigdy więcej nie spojrzysz w ten sam sposób na miotłę, puszkę po napoju, czy kuchenny zlew.'' Jeśli kogoś z Was zainteresowałam to więcej informacji >>>tutaj


5 comments:

Anonimowy pisze...

Bluza z tygrysem - świetna!!!

Agata T. pisze...

By6łam na stompie - istny geniusz :>
http://kitten-fashion.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

też byłam i polecam , chyba nigdy nie widziałam tak dobrego show:)
pozdrawiam
ola

Anonimowy pisze...

I love Ukala Sydney
xxx

Eva pisze...

stomp <3 i bluza świetna :)

xx
e-passhion.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...