23 comments

Candy Pink

4 października 2012


I really like wearing sweaters, so I'm happy that the weather favours wearing them. Candy-pink sweater with boyfriend jeans is a perfect duo for me - fits with both sneakers and heels. This time I have matched it with black heels, black sunglasses and black bag.

POLISH: Bardzo lubię chodzić w swetrach, dlatego cieszę się, że pogoda im sprzyja. Różowo cukierkowy sweter z jeansami typu boyfriend to jak dla mnie idealny duet - dobry zarówno do trampek jak i do szpilek. Tym razem połączenie z czarnymi szpilkami, czarnymi okularami oraz czarną torbą.






sweater - sh
jeans, heels - Zara
ring, bracelet - h&m
bag - Mizensa

23 comments:

Isztar pisze...

Śliczny sweterek :) Ja w sumie też się cieszę, że jest już trochę chłodniej, ale nie ze względu na sweter, ale na buty w których w lato najzwyczajniej w świecie było za gorąco, a teraz są w sam raz :)

Anonimowy pisze...

ten sweterek jest boski!

StrasznaSzafa pisze...

A mi strasznie podoba się kolor Twojej szminki, idealnie zgrywa się z tym cukierkowym sweterkiem :D

pantera pisze...

dziękuję!:)

Anonimowy pisze...

bardzo fajne połączenie - lubię takie:)
pozdrawiam
ola

fashionconfusion pisze...

ja również uwielbiam chodzić w swetrach, a przy takiej pogodzie nadają się idealnie! piękny kolor i krój !

sistersstyle pisze...

super!

Moka. pisze...

śliczny sweter^^

Anonimowy pisze...

też chcę taki sweter!

pantera pisze...

sweter to mój ulubiony łup lumpeksowy :)

Kate pisze...

masz bardzo fajny styl! i rewelacyjne buty <3

http://www.lovemyselfinblack.blogspot.com/

pepelepu pisze...

bardzo ładnie ;)

Sylwia pisze...

zakochałam się w tych szpilkach :)))
świetny zestaw :D

Anonimowy pisze...

piękny sweter idealnie komponuje się z tymi jeansami :)

Tarinesse pisze...

strasznie mi sie podoba! wszystko :) zazdroszcze szpilek :)

Anonimowy pisze...

ta fryzura niefajnie Ciebie postarza :(

pantera pisze...

@Anonimowy : w sensie bez grzywki?

little. pisze...

Bardzo mi się podoba ten zestaw. Sama dzisiaj chciałam ubrać się podobnie, ale moje podarte spodnie nie są takie fajne jak Twoje :(

Anonimowy pisze...

świetna torebka :) cały zestaw też niczego sobie:)

agg pisze...

świetne spodnie:)

Teresa:) pisze...

świetna stylizacja- prosta a zarazem ciekawa... jak i cały blog;) gratuluję i obserwuję;)

Egejta pisze...

bardzo fajna luzna sylizacja! szpilki dodaja kobiecosci!

www.alefazka.blogspot.com

Anonimowy pisze...

nie wiem czy to kwestia makijażu czy też innej fryzury, ale wyglądasz na tych zdjęciach prześlicznie!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...