26 comments

Burgundy Hat

28 października 2012


I have been searching for a perfect hat for a long time, and I've finally found it. Where? In a second hand. Burgundy makes black and grey colors (which I like wearing especially in Autumn), more alive. I have matched melange dress with a burgundy sweater, leather jacket and black tights. What do you think about this outfit?

POLISH: Długo szukałam fajnego kapelusza, aż w końcu znalazłam. Gdzie? W poczciwym lumpeksie. Bordo kapelusza ożywia czerń i szarości, które lubię nosić, szczególnie jesienią. Melanżową sukienkę połączyłam z bordowym swetrem, skórzaną kurtką oraz czarnymi rajstopami. Jak Wam się podoba ten zestaw?




dress - h&m
sweater - sh (Gap)
hat - sh (no name)
jacket - bershka
boots - topshop
bag - mizensa
belt - zara

26 comments:

Ann. pisze...

Mierzyłam ostatnio tą sukienkę! Jest pięknie :)

VANDALL pisze...

Kapelusze dodają kobietom mega urokuuuu;)

Agata T. pisze...

Świetna, oryginalna stylizacja. Bardzo mi się podoba :)
http://kitten-fashion.blogspot.com/

Be stylish pisze...

sh? Ale ja Ci zazdroszczę ! Piękny kapelusz, wyglądasz idealnie <3

Pozdrawiam i będzie mi miło gdy wpadniesz do mnie.:)

andy pisze...

really good outfit!
love your hat!
xoxo

www.yourfashionmoment.com

Aleksandra Wysocka pisze...

KAPELUSZ! CUDO :)! Liczę również na Twoje odwiedziny u mnie, pozdrawiam!

sistersstyle pisze...

super ten kapelusz!

juliamoscotie pisze...

super wyglądasz! torebka szczegolnie mnie zachwyciła ;)
jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz ;) z góry dzięki :*
www.jgirlj.blogspot.com

Patrycja Piwońska pisze...

bardzo fajna stylizacja, kapelusz nie jest taki łatwy w stylizowaniu, łatwo wyglądać tandetnie. Mnie się bardzo podoba, super :)

Isabel Drafts pisze...

Po prostu pięknie! Marzy mi się taki kapelusz :)

Kinga Sokalska pisze...

Świetny kapelusz i buty, uwielbiam, gdy czegoś poszukuje w sklepach, a znajdę model idealny w sh :)

Malu Swartjes pisze...

Lovely outfit! You look gorgeous :)
xx
Discover my Stylish Confessions!
Discover my Stylish Confessions!

LenaLona.blogspot.com pisze...

bardzo twarzowo. i pieknie dobrane detale!

Olga pisze...

Cudownie wyglądasz :) Swietne łupy z sh!

Sulanovska pisze...

Kapelusz jest świetnym dopełnieniem całości.
Bardzo do Ciebie pasuje.
Cały set, rewelacja!

Pozdrawiam! :)

modenfer pisze...

Slicznie Ci w kapeluszu!

Anonimowy pisze...

piękny zestaw !

Catalina Szablinescu pisze...

ale ładnie. zazdroszczę kapelusza :)serio, idelany!

Addicted to fashion pisze...

Bardzo fajna sukienka, wyglądasz super

Dominika pisze...

Piękna sukienka. Świetnie wygladasz. :D
dominicasinspirations.blogspot.com

Mademoiselle Zu pisze...

slicznie Ci w tym kapeluszu ;)

Jacek Szyndler pisze...

megacudnie!

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się kapelusz. Myślisz, że z płaszczami też bedzie się fajnie komponował? Nie bedzie tkz.zadęcia?

Olga pisze...

Zaczynam obserwowac :)

Iwona a cup of ideas pisze...

zastanawiałam się nad tą sukienką,lecz w końcu nie kupiłam. ładnie ją połączyłaś.

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zakupiłam ta sukienke wczoraj, w pt mam bal i zastanawiam sie czy mogłabym sie w niej wybrac?? jesli tak to jakie dodatki powinnam ubrac?? prosze pomóżcie mi.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...