3 comments

Sweet Excesses

3 września 2012


I love cosmetics with a beautiful wrap. Esepcially those which I often use during the day. The Rouge Bunny Rouge lipgloss is exactly like this - nicely wrapped and very efficient. I have used it for 2 months now, and even the lipgloss is small it doesnt look like it will come to an end in the next weeks.
What is your opinion about lipglosses? Do you like it or maybe you prefer lipsticks? Do you buy expensive ones or maybe you tend to save money on them.
I have heard an opinion that on lipgloss you should not spend so much money, because they all make your lips shine in the same way. I think there may be some truth in that statement, but I've noticed that cheaper lipglosses tend to embed in the corners of lips faster than expensive ones. Do you have your favourtie lipgloss which you can recommend? I'm waiting for you oppinions :)

POLISH: Uwielbiam kosmetyki w ładnych opakowaniach, szczególnie takie których używam dość często w ciągu dnia. Taki właśnie jest błyszczyk Rouge Bunny Rouge - ładnie opakowany i jak się okazało bardzo wydajny. Używam go od 2 miesięcy i mimo, że opakowanie wydaje się niewielkie to nie zapowiada się żeby błyszczyk się skończył w najbliższych tygodniach.
Jaki jest Wasz stosunek do stosowania błyszczyków? Lubicie czy może wolicie pomadki? Kupujecie te droższe błyszczyki, czy akurat na tym kosmetyku oszczędzacie. Usłyszałam kiedyś opinię, że na błyszczyk nie powinno wydawać się dużo, bo tak naprawdę każdy nadaje połysk ustom w ten sam sposób.Jest w tym trochę prawdy, ale zauważyłam tendencję do szybkiego ,,ważenia się'' na ustach tańszych błyszczyków. Macie swój ulubiony błyszczyk, który możecie polecić? Czekam na Wasze opinie :)


3 comments:

Imperfect Girl pisze...

U mnie opakowanie ma zdecydowanie drugorzędne znaczenie. Przede wszystkim patrzę na zapach - jeśli błyszczyk brzydko mi pachnie, to nie byłabym w stanie użyć go nawet raz. Nie będę też ukrywać, że na tańszych kosmetykach się generalnie sparzyłam nie raz - wolę jakość, nawet jeśli ma ona kosztować sporo ;) Twój ma prześliczny kolor.

Anonimowy pisze...

Ja polecam błyszczyk Chanel, to najlepszy błyszczyk jakiego używałam :)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

nie dosc ze wspaniala blogerka to ambasadorka jednych z najlepszych kosmetykow jakie znam!!!
RBR sa swietne pod wzgledem wydajnosci, trwalosci i przede wszytskim mnie nie uczulaja!!!
polecam goraco!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...