6 comments

Sleek i-Divine / Wyniki Konkursu od Minti Shop

11 września 2012




Since a while now I'm testing Sleek shadows myself. I have to admit that this brand suprised me in a positive way. Shadows by Sleek are not only sold in a good price, but they are also keeping intensive colors on eyelids for a long time.

POLISH: Od jakiegoś czasu sama używam cieni do powiek marki Sleek. Muszę przyznać, że bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta marka. Nie dość, że cała paleta jest w przystępnej cenie, to dodatkowo cienie długo utrzymują się na powiece w pięknych intensywnych kolorach.

A teraz to, na co większość z Was czeka, czyli wyniki konkursu od Minti Shop. Paletki otrzymują
1-Au Naturel: lenalavorta@gmail.com
2-Storm: klparasolka@poczta.fm
3-Oh So Special: sylawia@gmail.com

Gratulujemy i dziękujemy za wszystkie zgłoszenia! Niedługo kolejne konkursy:)







6 comments:

Talalicious pisze...

Gratki dla dziewczyn ;)

Czmiel pisze...

Piękne kolorki!

StrasznaSzafa pisze...

Ja jestem szczęśliwą posiadaczką 2 paletek sleeka (ACID i Oh So Special) i uwielbiam się nimi bawić :D

Anonimowy pisze...

Uwielbiam je ! :)

sylawia pisze...

Ale się cieszę! Sama mam już w domu Storm i jestem z niej bardzo zadowolona, a teraz dzięki konkursowi u Ciebie będę posiadaczką mojej wymarzonej Oh So Special <3

Angie pisze...

hej :)tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...