9 comments

New Max Factor's foundation premiere

25 września 2012



Last week I had an opportunity to be on premiere of new Max Factor product - Facefinity All Day Flawless 3-in-1 foundation. Meeting was lead by a journalist Anna Puślecka, who together with Wojtek Rostkowski (official Max Factor make-up artist in Poland) have talked about the heritage of Max Factor brand. I am testing this product and I have to admit that even though I tend to buy foundations from higher shelf (because I have problematic skin) this foundation is of very good quality. It stays on my skin for long time and it's not becoming shiny as fast as usually. I think that maybe it's due to the fact that this foundation is base, foundation and concealer at once. I'm wondering how it will perform during the winter time:)

POLISH: W zeszłym tygodniu miałam przyjemność być na premierze nowego prosuktu Max Factor – Facefinity All Day Flawless 3-in-1 Foundation. Spotkanie prowadziła dziennikarka Anna Puślecka, która wraz z Wojtkiem Rostowskim, oficjalnym makijażystą marki Max Factor w Polsce, rozmawiała na temat dziedzictwa marki Max Factor. Mam przyjemność testować ten podkład i przyznam, że mimo tego iż staram się inwestować w podkłady z najwyższej półki - bo mam dość problematyczną skórę - to ten sprawuje się naprawdę dobrze, utrzymuje się bardzo długo na skórze i nie świece się po paru godzinach (jak to zazwyczaj bywało). Może to zasługa tego że jest to baza, podkład i korektor w jednym. Ciekawe jak się będzie sprawował zimą:)





9 comments:

Anonimowy pisze...

zaciekawił mnie ten podkład ;)

Anonimowy pisze...

uwielbiam Twoje tło bloga :D

Mademoiselle Zu pisze...

zima bedzie lepiej niz podczas cieplych dni. ja kocham podklady max factora bo wlasnie one najdluzej i najlepiej sie trzymaja ;)

CHOCAROME pisze...

Podkłady max factor są świetne, też je uwielbiam!

Anonimowy pisze...

fajna premiera - muszę wypróbować ten podkład:)
Pozdrawiam
ola

ainarucna pisze...

nigdy nie miałam okazji stosować podkładu maxfactor, mam za to puder i jestem zadowolona :-)akurat kończy mi się revlon, to może spróbuję :> pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :-)

http://allegro.pl/marynarka-gladka-boyfrend-dzianinowa-r-m-38-i2665218448.html pisze...

pięknie!

zobacz cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji!! :)

Anonimowy pisze...

ślicznie wyglądacie ! <3

marcelka-fashion blog pisze...

podkłady prezentują sie bardzo interesująco :)


pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion



:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...