23 comments

Blue Velvet

22 września 2012


I really like new H&M campaign for this autumn, promoted by Lana Del Rey. Things that fit my taste the most are patterned leggings and dresses which accentuate your figure.
Blue leggings (from this collection) are already in my closet. For starters I have matched them with black satin shirt,  ramones jacket and black boots. Do You have your favourite stuff from this collection?

POLISH: Bardzo podoba mi się jesienna kolekcja H&M, którą promuje Lana Del Rey. Najbardziej do gustu przypadły mi wzorzyste legginsy oraz podkreślające figurę sukienki.
Niebieskie legginsy (właśnie z tej kolekcji) znajdują się już w mojej szafie. Na początek postanowiłam połączyć je z czarną satynową koszulą, ramoneską oraz czarnymi botkami (klasyk). A Wy macie swojego faworyta w tej kolekcji?






leggings - H&M
shirt - KappAhl
jacket - Bershka
bag- Mizensa
boots - Gino Rossi

23 comments:

Anonimowy pisze...

uwielbiam takie połączenia - kolorowe leginsy i czerń:) super!

Vicky pisze...

fajny zestaw :)

http://goodlook-goodday.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Leginsy!!!

fashionconfusion pisze...

zakochałam się w leginsach! są mistrzowskie! a Ty bardzo fajnie połączyłaś je z czarną koszulą :)

ITS WHITE BLOG pisze...

Świetnie wyglądasz :) pzdr

shortly perfect pisze...

świetna stylizacja !

Isabel Drafts pisze...

Legginsy i torebka są świetne! :)

Kaera pisze...

Świetne legginsy, idealnie podkreślone czernią! Choć te buty mi tutaj jakoś psują efekt całości.

Pozdrawiam,
Kasia

Anonimowy pisze...

świetny zestaw

xx

Vilette pisze...

Z kolekcji Lany też najbardziej podobają mi się sukienki i legginsy, których cena jest całkiem kusząca = ) Świetnie wyglądasz!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Kangarooo pisze...

legginsy są ok. Bardzo podoba mi się torebka. Klasyczna, przydałaby mi się taka;p

Basia pisze...

Cudne leginsy!

Anonimowy pisze...

przedłużyłaś włoski? :)

pantera pisze...

@Anonimowy - nie przedłużyłam , urosły;)

kamila290 pisze...

świetne legginsy

agg pisze...

boskie legginsy!

Koń pisze...

legginsy lanowe del reyowe?

marcelka-fashion blog pisze...

bardzo podoba mi się ten look !!!

kolorowe legginsy plus czerń - to jest to ;)))


pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion


:)

pantera pisze...

@Koń- tak:)

nasze-nozyce pisze...

Szczerze, to nie podoba mi się kolekcja Lany :P Ale Twoja stylizacja bardzo udana ;)

Pozdrawiam,

Ewelina

M.Ortycja pisze...

fajne leginsy :)

madzia pisze...

mi również podobają się legginsy :)

Anonimowy pisze...

@pantera - ile ja bym dała, aby moje włosy rosły w takim tempie! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...