20 comments

Skelanimal

10 sierpnia 2012


I have been doing some cleaning in my wardrobe not so long ago and I've found a t-shirt with Skelanimal - I used to really like it. I have matched white top with tulle skirt in powder pink. I hope you will like this combination.

POLISH: Jakiś czas temu robiłam porządki w szafie i znalazłam t-shirt z tak zwanym Skelanimal - kiedyś bardzo lubiłam tę koszulkę. Biały t-shirt połączyłam z tiulową spódnicą w kolorze pudrowego różu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba to połączenie. 

skirt - Vintage / t-shirt - Pinko (old) / heels - Zara (old)

20 comments:

Anonimowy pisze...

słodziutkie!

Psycho pisze...

Słodkie. Kocham serie Skelton animals. Ogólnie świetnie wylądasz w ej stylizacji.
http://psycho-and-company.blogspot.com/

natilive pisze...

śliczna spódniczka, bardzo fajnie ja zestawiłaś z butami i koszulka :)

Anonimowy pisze...

Te buty do tej spódnicy pasują idealnie

LenaLona.blogspot.com pisze...

doskonały zestaw. prosty, słodki i kobiecy. i kojarzy mi się z carrie z openingu sexu w wielkim mieście:)

lena

Ancia pisze...

też kiedyś taką miałam tyle, że czarną;p

Savannah pisze...

fajna spódnica ;)

Anonimowy pisze...

super spódnica:)

Trufel pisze...

ładnie wygląda, ale nie w moim stylu :c

Anonimowy pisze...

Spódnica jest nieziemska....delikatna, zwiewana i to co kocham najbardziej pastelowa.....vintage czyli sh???

Annie pisze...

Piękna spódnica:)

www.day-mn.blogspot.com

imperfect girl. pisze...

Psychodeliczne, słodkie - modne, ale nie dla mnie. Bardzo mi się podoba spódnica, poluję na taką od pewnego czasu ale nie mam pojęcia, gdzie mogłabym znaleźć - brzmi durnie, wiem ;)
Natomiast koszulka bardzo nie w moim typie, co nie zmienia faktu, że obiektywnie wygląda ok :)

pantera pisze...

Anonimowy: Spódnica jest zrobiona z części starej sukni balowej :)

Julia Nieistotne pisze...

Podoba się. I jestem oczarowana tłem Twojego bloga. Prawdopodobnie spędzę tutaj resztę dnia. <3

madzia pisze...

bardzo ładna spódnica :)

Anonimowy pisze...

Chcę taką spódnicę!:)

Anonimowy pisze...

Te buty są boskie
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

dlugo jeszcze bedziesz leczyla swoje kompleksy i niepowodzenia zyciowe tym nudnym blogiem i ''stylizacjami'' bez gustu?

apetyczneW pisze...

świetnie :) prosto i z klasą :)

Kaera pisze...

Boski zestaw! Jeden z moich ulubionych na Twoim blogu! Wyglądasz świetnie!

Pozdrawiam,
Kasia z kaerax.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...