20 comments

Military Woman

5 sierpnia 2012

I'm in shopping amok for camo motiv. After camo shirt it's time for camo dress and khaki shirt. Set is complemeneed by classical black heels. I have to admit that I wish it was autumn already - if it was autumn I could have matched this outfit with heavy boots - what would make a perfect outfit.

POLISH: Wpadłam w zakupowy szał moro motywów. Po moro koszuli przyszedł czas na moro sukienkę oraz koszulę khaki. Całość dopełniają klasyczne czarne szpilki. Przyznam, że chciałabym aby była już jesień, wtedy do takiego zestawu mogłabym założyć ciężkie buty - co moim zdaniem tworzyłoby idealne połączenie.




shirt, heels - Zara
dress - Mango
belt - River Island

20 comments:

Anonimowy pisze...

Ekstra połączenie!

hubert pisze...

Ja też zaopatruje się w moro!

Anonimowy pisze...

Najlepsze :)

Paula. pisze...

ta koszula jest pięęęęęękna! <3

Irminastyle Odzież Autorska pisze...

Cała stylizacja mi się podoba oprócz tych butów! już nie biorę pod uwagę tego, że są strasznie oklepane, ale po prostu nie pasują wizualnie ani do klimatu tej stylizacji. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

I love it!
xxx

little. pisze...

Ta koszula jest śliczna! Niestety sukienka kompletnie nie w moim guście.

hubert pisze...

Buty moim zdaniem pasują, oklepanym pomysłem byłoby wykorzystanie tutaj ciężkich militarnych botków....

juliamoscotie pisze...

świetna kurtka!
zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, jeśli masz czas to wpadnij i oceń :)
www.jgirlj.blogspot.com

Ancia pisze...

fajną masz kurtałkę :)

Sylvia pisze...

też ją mam ;) bardzo ciekawe połączenie.

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba połączenie moro sukienki z koszulą khaki - super !

Ewa Wojcik pisze...

Mam tę samą koszulę z Zary :)
Pozdrawiam. http://thestylistmilano.blogspot.com

pantera pisze...

Widzę, że ta koszula to ,,must have'' nadchodzącego sezonu;)

Anonimowy pisze...

Koszula ekstra. Sukienka fajna. Buty takie se. Razem? Nie!

Vilette pisze...

Świetna koszula i sukienka! Jak najbardziej na tak!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Carolyne pisze...

Koszula jest świetna! :)

http://carolynesdiary.blogspot.com

riennahera pisze...

Moim zdaniem szpilki pasują idealnie. Ciężkie buty będą zbyt dosłowne.

Anonimowy pisze...

Mnie też przypadło do gustu to zestawienie militarna sukienka razem z koszulą khaki tworzą idealną całość, a szpilki fajnie przełamują ciężki look - tak trzymaj!

Ola

Andrea Altahona Corvacho pisze...

I see you love the military trend, then you should see the last post of my blog ---> http://the-glambition.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...