26 comments

Violet Bubblegum

21 lipca 2012





 The weather in Poland is not very good lately, but it's not a problem for me. I'm happy that I can wear my oversized sweater which I found some time ago on Nasty Gal sale. The base of the whole stylization is white top and boyfriend jeans. This classical outfit is suppressed by violet sweater and colorful heels, and complemented by violet watch, violet bracelet and pink neon bag. What do you think about this look?

POLISH: Ostatnio pogoda w Polsce nas nie rozpieszcza, ale mnie to nie przeszkadza. Ja się cieszę, że mogę sięgnąć po mój oversize'owy sweter, który znalazłam jakiś czas temu na wyprzedaży w Nasty Gal. Podstawa stylizacji to klasyczny biały top i spodnie typu boyfriend. Klasyczny zestaw przełamałam, fioletowym swetrem oraz kolorowymi szpilkami. Całość dopełniają dodatki utrzymane w kolorach swetra fioletowy zegarek, fioletowa bransoletka oraz neonowa torebka. Jak Wam się podoba? 














sweater- Nasty Gal
jeans, heels - Zara
top, bag - hm
bracelet - Mirabili.
watch - Slap Watch

26 comments:

Simone Diederich pisze...

Love the shoes, I have them in black!

Chica de Ahora

Ancia pisze...

sweter bombowy! <3

Miss Weg pisze...

buty są super!!!!!!

Patrycja Suz pisze...

buciki mega.

:)

i kto by pomyślał że takie zestawy trzeba będzie komponować w letnie miesiące ;)

madzia pisze...

super jeansy

Annkaf pisze...

Wyglądasz genialnie! Koniecznie muszę uzupełnić szafę o klasyczne boyfriendy :)

Sylwia pisze...

świetna stylizacja i zestawienie kolorów ! :)

Ejżja pisze...

Sweter jest swietny! :)

SiA pisze...

Fantastyczna stylizacja, idealna na chłodniejsze dni ;)

Kisses, S.

Miss Bernadette pisze...

ja poproszę te buty!

jasnawoda pisze...

sweter jest świetny. uwielbiam wszelkiego rodzaju narzutkowe twory,a ten ma na dodatek pięknie połączone fakturowo kolory.
na dzisiejszy dzień jak znalazł. całość bardzo dobra:)

pozdrawiam

persona non grata

jasnawoda pisze...

p.s

wyłącz proszę weryfikację obrazkową do komentarzy..

fragola pisze...

sweter jest cudowny, zwłaszcza w połączeniu z jeansami ;)buty też się fajnie 'wpisują'. pozdrawiam

Gibky pisze...

mnie najbardziej podoba się sweter! :))

gibky.blogspot.com

Aleksandra Wysocka pisze...

Od dawna szukam takich jeansów boyfriend! Idealne!Zapraszam do mnie częściej!:)

redsun pisze...

cudna torebka ;)

Anonimowy pisze...

idealny sweterek!

Vanilla pisze...

Sweter świetny :)

Say me Justine pisze...

Buuuuuuty <3

Addicted to fashion pisze...

świetnie zestawienie

Anonimowy pisze...

wszystko idealnie do siebie pasuje!

agata zamorska pisze...

sweter jest mistrzem !!!!!!!!!!!!!!!!!

Midori pisze...

Wyglądasz ślicznie! Sama chętnie bym się tak ubrała. Naprawdę, aż przyjemnie popatrzeć;)
Pozdrowienia

Sylvia pisze...

śliczny sweter, no i te spodnie ;)

Anonimowy pisze...

"choruję" na Twój osobisty,nieziemskiej urody sweter....w duchu myślałam, że pochodzi on z jakiegoś "udomowionego" miejsca....ale cóż...tak z nałogowej, wrodzonej ciekawości ile to cudo Cię kosztowało....formalności były bardzo zagmatwane...

pantera pisze...

sam sweter około 90 zł bo był z wyprzedaży ;) tylko ja płaciłam karta kredytową można chyba też paypal'em , no i niestety doliczyli mi cło

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...