17 comments

Studded Aztec

23 lipca 2012


Like I've written before: I hate doing shopping during the time of sales. So I'm very happy about online shops existing. While sitting at home I can find amazing clothes in good prices on sales. I have been hunting this black jacket since the beginning of the season. The initial price was about five hundred pln, and on online Zara sale I've paid about two hundred pln for it, so the other 300 are still in my wallet! And the best part is that I don't have to get out of my house and push my way through a crowd of other women in search for perfect clothes.

POLISH: Jak już pisałam wcześniej, nie lubię chodzić po sklepach w czasie wyprzedaży. Dlatego niezmiernie się cieszę, że istnieją sklepy internetowe i siedząc w domu można znaleźć na wyprzedaży fajne ubrania w dobrej cenie. Na ten czarny żakiet czaiłam się od początku sezonu. Pierwotna cena to pięćset złotych, ja na wyprzedaży online złapałam go za niecałe dwieście złotych, czyli trzysta pozostało w portfelu:) A co najlepsze nie musiałam wychodzić z domu i przeciskać się przez tłumy kobiet spragnionych przecenionych ciuchów. 




jacket, pants, heels - Zara
top, ring - hm



17 comments:

karolinka_997 pisze...

Uwielbiam te buty! Niestety na % widziałam tylko w rozmiarze 37 i 38 :(

Anonimowy pisze...

piękny żakiet

Futuristka pisze...

Świetny zestaw!

Ancia pisze...

spodnie <3

Simone Diederich pisze...

Ohhh love it !!

Chica de Ahora

Anonimowy pisze...

jak dla mnie idealnie! Fajnie, że się stylowo ubierasz a nie przebierasz:)
Pozdrawiam,
Ola

Anonimowy pisze...

Super jest ten żakiet:)

Weronika pisze...

świetny set :) uwielbiam połączenie białego t-shirtu z fajną marynarą :)

Addicted to fashion pisze...

też sie ciesze, że wyprzedaże są on line :)
żakiet jest fantastyczny!

Anonimowy pisze...

bardzo fajne połączenie:)

Gibky pisze...

bardzo fajny żakiecik :))

zapraszam

www.gibky.blogspot.com

redsun pisze...

spodnie genialne;)

Hurtownia fryzjerska pisze...

Wyglądasz po prostu wspaniale! Z racji zawodowego "zboczenia" urzekła mnie Twoja fryzura. Z resztą ubioru komponuje się wręcz doskonale! Gratuluję dobrego stylu!

Sylwia pisze...

też preferuję zakupy online ;)
świetny outfit:)

Anonimowy pisze...

piękna marynarka!

maki pisze...

już jej nigdzie nie ma... a bardzo chciałam ją mieć :D

Anonimowy pisze...

ja tez mam ta marynarke idac do sklepu mialam przygotowane 199 (cena z zara online) ale, ze bardzo dlugo sie ociagalam to złapałam go za 129;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...