23 comments

Poison Gold

5 lipca 2012



I really like gold dresses, skirt and shirts. So when I saw this gold skirt in hm I thought that I must have it. Today I have matched it with black color - classical without provocation. I think that black highlights gold color perfectly - in this combination everything looks quite elegant. What do You think about this outfit?

POLISH: Bardzo podobają mi się złote sukienki, spódnice i koszule. Dlatego gdy tylko zobaczyłam złota spódniczkę w hm'ie stwierdziłam, że muszę ją mieć. Dziś zestawiłam ją z czernią - klasycznie i bez prowokacji. Uważam, że czerń idealnie podkreśla złoty odcień spódnicy - w tym połączeniu zestaw wygląda dość elegancko. Co sądzicie o tym zestawie?




 top, skirt, necklace - hm
belt, heels - Zara
sunglasses - Tom Ford
clutch - Vintage

23 comments:

Malu Swartjes pisze...

Love this outfit!
xx
Discover my Stylish Confessions! ♥

Discover my Stylish Confessions! ♥

cat in drawer pisze...

wyglądasz cudnie, prześliczna spódniczka :)

bleufountain pisze...

Przepiękna spódnica!

little. pisze...

Idealny zestaw :) Klasyczny ale bardzo efektowny dzięki tej złotej spódniczce, która jest po prostu cudowna! :)

Bluest. pisze...

zastanawiałam się ostatnio nad ową spódniczką i chyba jednak się dziś po nią wrócę. :)

natalkova pisze...

fantastyczny zestaw!

Ejbii pisze...

śliczna spódniczka! :)

M.Ortycja pisze...

fajnie, fajnie, zwłaszcza okulary - jako maniaczka i namiętna kolekcjonerka okularów przeciwsłonecznych nie mogłam nie zauważyć twoich ;)

Her-Majesty pisze...

Spódniczka jest śliczna, cały zestaw z resztą też! Miałam w planach ubrać złotą sukienkę na studniówkę, jednak okazało się, że srebna wyglądała dużo ładniej! :-) Ale myślę, że tą spódniczkę kupię, ile kosztowała? :>

pantera pisze...

Spódniczka jeśli dobrze pamiętam kosztowała 129zł:) Pamiętam jak złote spódniczki były w Zarze i kosztowały koło 500 zł ;/

madzia pisze...

bardzo ładny set :)

Duty of Style pisze...

Cudowna spódniczka!!!

pozdrawiam i zapraszam do mnie
www.dutyofstyle.blogspot.com

Cammy pisze...

Ja uwielbiam złote ubrania u kogoś, sama jakoś jeszcze się nie przekonałam!
Może Twój zestaw to właśnie zmienił:)

Martini pisze...

Złote ubrania chyba najwdzięczniej wyglądają właśnie z czernią! Ślicznie się prezentujesz na tych zdjęciach ;)

Catalina Szablinescu pisze...

ojej wyglądasz strasznie uroczo :) ślicznie.

Anonimowy pisze...

Idealnie!

Anonimowy pisze...

very nice look :)

agg pisze...

śliczna spódnica:)

Addicted to fashion pisze...

Mi się bardzo podoba!

Paula. pisze...

AAAA zakochałam się w tej spódniczce! jest piękna <3

Anonimowy pisze...

cuuudo!!

Eva Wu pisze...

tez lubie zloto. swietny naszyjnik!
(http://thirtiesinthecity.blogspot.de/)

aliya pisze...

spódniczka jest genialna!

zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...