17 comments

Blue Paradise

2 lipca 2012

At the beggining I'm proud to say that I've passed all of my eight exams and I now have 3 monthos off from school (all that is left is work and blog). Today on my blog - lightsome top with a short skirt. I have to admit that I feel very comfortable in blue color. What about You? Are you after your exams? Have you started your holidays already?

POLISH: Na samym początku muszę się pochwalić, że zaliczyłam osiem egzaminów i obecnie mam trzy miesięczne wakacje od szkoły (pozostaje tylko praca i blog:) ). Dziś na blogu lekki top połączony z krótką spódniczką. Przyznam, że bardzo dobrze czuję się w niebieskim kolorze. A wy już po egzaminach? Macie już wakacje?











 top, skirt - H&M
belt, heels - Zara
ring - ebay
watch - Triwa


17 comments:

Lubięczerń pisze...

świetna ta spódnica! dodaje charakteru:) ja tam już mam wakacje od 9 czerwca, miałam tylko dwa egzaminy w tym semestrze :D

sistersstyle pisze...

swietna spodnica!

Meow pisze...

Te buty pasują autentycznie do wszystkiego :D

by ola pisze...

piękny pierścionek <3 fajne wyglądasz :)

Weronika. pisze...

swietna spodniczxka, idealne polaczenie :)


Zapraszam na KONKURS

Ann. pisze...

spódnica ma świetny wzór :)

likesisterss pisze...

piękny zestaw! <3

Anonimowy pisze...

idealnie!

Martini pisze...

śliczna spódniczka ;)

Anonimowy pisze...

So gorgeous! xxxx

mrs_coffee pisze...

Przepiekna spodnica ! Zestawilas ja idealnie i pod wzgledem kolorystycznym i pod względem doboru dodatków, jestem zachwycona !:)

pantera pisze...

Powiem szczerze że byłam w szoku że w hm znalazłam tak ładny zestaw:) To już drugi raz kiedy mnie zaskoczyli :)

allmyfaces pisze...

Ja już od dwóch tygodni mam wakacje, ale jeszcze nie zdążyłam odpocząć:)
Świetne zestawienie kolorów i nie tylko!

newlook pisze...

z wpisu na wpis jesteś coraz bardziej genialniejsza :D

Anonimowy pisze...

Ale ślicznie wyglądasz:) pozdrawiam

madzia pisze...

bardzo ładny zestaw :)

livewithstyle-ewa pisze...

cudowna spodnica..uwielbiam takie zestawy!!!!love, love, love!!!!!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...