22 comments

Studded Heart

26 czerwca 2012



Do you wear shorts? I don't like themt at all, but I've decided to matched them with this airy, studded collar shirt. studded collar shirt and studded Litas. Alltogether it looks quite heavy but shorts add some summer style. I hope you like this outfit as well.

POLISH: Chodzicie w krótkich spodenkach? Ja nie lubię, ale do tej koszuli wyjątkowo się przełamałam. Koszula z obszytym kołnierzykiem połączona z krótkimi jeansowym szortami oraz ćwiekowanymi Litami. Całość wygląda dość ciężko, ale letniego smaku dodają krótkie szorty. Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu.



shirt - Lush (Nasty Gal)
short - Wrangler
belt - Zara
bracelet - hm 
heels - Jeffrey Campbell


22 comments:

agata zamorska pisze...

koszula jest mistrzem świata !!!

Catalina Szablinescu pisze...

podoba mi się. lubie ciężkie i mocne zestawy. zapraszam do oceny wyglądu mojego chłopaka u mnie na blogu :D

cuksowa pisze...

ciekawa koszula!

Kalina pisze...

mnie się bardzo podoba ;) a szorty lubię, ale póki co chodzić w nich nie mogę :/

madzia pisze...

buty są świetne :) bardzo podoba mi się też koszula :)

MESSROSE pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie. Koszula świetna, ale chyba obuwia od JC bardziej zazdroszczę... :)

maki pisze...

Szkoda, że nie przepadasz za szortami, bo ten zestaw udowadnia, że jestes do nich stworzona! Świetny zestaw, uwielbiam taki styl!

Panna ekscelencja pisze...

Buty! Cudowne!

Anonimowy pisze...

ekstra koszula <3

Anonimowy pisze...

Koszula genialna. Chętnie sama bym taką ubrała:)

Anonimowy pisze...

Wygladasz cudownie! Taka długość spodenek jest idealna dla Ciebie, bo masz piękne nogi! Super :)

Kangarooo pisze...

chyba spróbuję zrobić sobie taką koszulę. Już wcześniej o tym myślałam. Wystarczy wwyciąć rękawy i trochę ćwieków powbijać .. fajne masz na blogu to kreslenie tle ;p

the sisberry blog pisze...

Ale Ci zazdroszczę tej koszuli : )) Bardzo podobają mi się w niej odsłonięte ramiona no i ozdobiony kołnierzyk :)

Lolitte pisze...

Dziwię się, że posiadaczka TAKICH nóg nie lubi chodzić w krótki spodenkach. Wyglądasz super! :)

Joanna_26 pisze...

fajna stylizacja, bardzo ci pasuje :)

VogueEVA pisze...

Stylizacja jest bardzo dobra. Powinnaś często wybierać krótkie spodenki, bo jesteś mega zgrabna!

Obserwuję.

bleufountain pisze...

Rzeczywiście ciężko :)
Ale koszula jest wspaniała - to przez ten kołnierzyk :)

pantera pisze...

Nie słodźcie tak dziewczyny, bo się zawstydzę;) ale cieszę się bardzo, że Wam się podoba!:)

Rabbit Hole pisze...

super, ale widzę że masz ten sam problem co ja - te rękawki tak odstają - nie wiem jak ciebie, ale mnie to zawsze denerwuje ;p

Luà pisze...

OMG your shirt..i LOVE it!!
xo

http://inexpensiveluxury.blogspot.it/

Vilette pisze...

Fantastyczna koszula!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

hubert pisze...

powinnas polubic krotkie spodenki bo masz piekne nogi a napewno mialas jakis czas temu;d

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...