8 comments

Real Flex !

23 czerwca 2012


Some time ago I was invited to take part in a session for sports brand - Reebok. We went to one of Warsaw's sports club with Cajmel and SoInCarmel, where in a really nice atmosphere we were photoshooting in Reebok's clothes and shoes. During the session itself I wasn't able to learn about the features and properties of these Reebok goods, but when I came back home after, I've decided to start running. Reebok shoes with RealFlex technology are perfect for running - they are very flexible and hold my foot very well. They are also really light too ( which is a new experience for me with sports shoes). Top and pants with technology Shapewear fit to my body very well and moreover shape and slenderize problematic parts of it. In this outfit I can run more comforabtly then in a normal t-shirt and leggins.
Once again thank you all for a nice time during the photoshooting!
I hope some of you will start with some activity on fresh air when the summer starts.


POLISH: Jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w sesji dla marki Reebok. Razem z Cajmel oraz SoInCarmel wybrałyśmy się do jednej z warszawskich siłowni, gdzie w przyjemnej atmosferze, byłyśmy fotografowane w ciuchach marki Reebok. Sama sesja nie powiedziała mi za dużo o właściwościach ubrań oraz butów tej marki (co przecież było celem całej akcji). Jednak po powrocie do domu stwierdziłam, że nowy zestaw do ćwiczeń trzeba wykorzystać. Dlatego wróciłam do joggingu. Buty Reebok z technologią RealFlex sprawdzają się idealne podczas biegania - są bardzo elastyczne - idealnie dopasowują się do mojej stopy i przede wszystkim są lekkie - co jest dla mnie nowością wśród poprzednich butów do biegania. Bluzka oraz spodnie z technologią Shapewear dopasowują się do ciała i idealnie modelują oraz wysmuklają najbardziej problematyczne części (wylewające się boczki;) ). W tym zestawie mam zupełnie inny komfort treningu niż w zwykłej koszulce i getrach.
Jeszcze raz dziękuję bardzo wszystkim za ekstra zabawę podczas sesji!
Mam nadzieje, że Wy również zaczęliście uprawiać jakiś sport na świeżym powietrzu kiedy przyszło lato.






8 comments:

Elza pisze...

fajna sesja

ZADBAJ O SIEBIE I ODBIERZ 40% RABATU NA KOSMETYKI

Malu Swartjes pisze...

Inspiring me: I should work out more:P
xx
Discover my Stylish Confessions! ♥

Discover my Stylish Confessions! ♥

Anonimowy pisze...

Co wchodzę na Twój blog to bawię się myszką/kursorem ;-) Strój ładny, ale wiadomo, że podczas intensywnego treningu nie wygląda się cały czas tak idealnie. A tekst napisałaś jak PR-owiec :) Ciekawiłyby mnie bardziej Twoje odczucia niż utarte teksty czego to nie mają te rzeczy. POZDRAWIAM!

bleufountain pisze...

Na siłownię chodzę raz w tygodniu od kilku miesięcy już :) To niesamowita frajda! I efekty super :)

pantera pisze...

może dlatego jak PR-owiec bo obecnie pracuje w PR-e:)

Anonimowy pisze...

Kocham ćwiczyć na siłowni!
pzdr

Buty sportowe pisze...

Do efektywnego treningu potrzeba wysokiej jakości obuwia - to nie stanowi wątpliwości. Ciekawy jestem, jak Twoje reeboki będą sprawowały się w perspektywie czasu. Spotkałem się z mieszanymi opiniami na temat tej marki, jednak sam jeszcze nie kupiłem jej produktów.

pantera pisze...

Zobaczymy:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...