15 comments

Minti !

27 czerwca 2012

 Do you remember the time when mint nails where on top? When the minty-fever started I've found the nail polish of my dreams Asos e-shop - from Barry M brand. Unfortunetalyalthough the nail polish was not very expensive itself, but the price plus shipping made the costs grow. It doesn't change the fact that polish stayed on my nails through the whole and had a beautiful and intensive color. It makde me fall in love with Barry M brand. And now there's a surprise. Some time ago I've found a Polish e-shop where Barry M nail polishes are available - it's called Minti Shop. See for yourself which colors I had chosen.
 Thank You Minti Shop!

POLISH:Pamiętacie kiedy był szał na miętowy lakier do paznokci? Gdy tylko zaczęła się miętowa gorączka, znalazłam swój wymarzony lakier marki Barry M w internetowym sklepie Asos. Niestety, sam lakier nie był bardzo drogi, ale przesyłka do Polski spowodowała, że znacznie za niego przepłaciłam. Nie zmienia to jednak faktu że lakier cały tydzień utrzymywał się na paznokciach i nie odpryskiwał, a do tego miał piękny kolor. To spowodowało, że zakochałam się w tej marce. I tutaj niespodzianka, bo jakiś czas temu znalazłam sklep internetowy w którym dostępne są lakiery marki Barry M - Minti Shop. Zobaczcie same jakie kolory wybrałam.
Specjalnie dla fanów mojego bloga Minti Shop przygotował kod rabatowy o treści ,,fashionshake'' który uprawnia Was do 5% zniżki na wszystkie produkty w ich sklepie! Dzięki Minti Shop!











15 comments:

Arletta Szulwic pisze...

Dobrze kryją te lakiery? :>

cuksowa pisze...

ale lakiery <3

pantera pisze...

Arletta: dobrze:) i bardzo długo się trzymają

Arletta Szulwic pisze...

no to zamawiam :D

pantera pisze...

dobra cena, ekstra kolory no i trwałość takie są moje odczucia:) wcześniej używałam np Inglota, ale mam wrażenie że jakość im się pogorszyła i mi odpryskiwały po dwóch dniach... te polecam bo sprawdzone na mnie ;)

Mademoiselle Zu pisze...

ooo mega sa! :)

Jagódka pisze...

łoł super lakiery! <3

http://hahoda.blogspot.com/ <--- obserwujemy? ^^

Arletta Szulwic pisze...

Co do Inglota to masz rację - nie dość, że ciągle drożeją te lakiery to jeszcze są coraz mniej trwałe.
A co do trwałości to ja w sumie nigdy nie mam z tym problemu bo zawsze kładę na kolor jakiś bezbarwny top sealer, diamentowy czy inny i nie dość, że paznokcie pięknie błyszczą to jeszcze nawet najbardziej szitowy lakier za 2zł trzyma się przez tydzień - polecam :)

Brigita pisze...

Have fun with the nail polishes! There are some amazing shades!

http://lostinpattern.blogspot.com/
xx Brigita

bleufountain pisze...

Dzięki fashionshake :)

coffedoll pisze...

Ja również czekam na informację dotyczącą trwałości i jakości tych lakierów. Bo kolory pięknie cukierkowe! :)
Pozdrawiam

Queen Mother pisze...

ładne kolorki

Bobs. pisze...

ooo no proszę, zamówię sobie! :D

pantera pisze...

Lakiery są trwałe i mają bardzo ładne odcienie! Ja już ich używałam i przy mojej intensywności pracy i jakości malowania paznokci utrzymują się bardzo długo:) Mogę szczerze polecić:)

ewsko pisze...

bajeczne lakiery, kolory - obłęd ! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...