7 comments

Konkurs: Rouge Bunny Rouge !

19 czerwca 2012


Mam nadzieję, że zauważyliście, iż ostatnio moja kosmetyczka powiększyła się o dwa kosmetyki marki Rouge Bunny Rouge. A ostatnio do kolekcji dołączył krem przeciwzmarszczkowy tej marki o nazwie Anielski Welon. Mam 24 lata i część z Was może się dziwić, że sięgnęłam po tego typu krem. Niestety skóra od pierwszych lat naszego życia się starzeje, a ja obecnie mam już malusieńkie zmarszczki na czole, dlatego stwierdziłam, że lepiej zapobiegać początkowym zmarszczkom niż później walczyć z głębokimi zmarszczkami. Niektórzy są zwolennikami używania kremów przeciwzmarszczkowych od 20 roku życia, inni nie. Krem idealnie wygładza skórę i nawilża, ja traktuję go jako bazę pod podkład.

Ale co tu dużo opisywać krem, skoro każda z nas jest inna i potrzebuje innej pielęgnacji. Dlatego stwierdziłam, że fajnie by było aby chociaż jedna z Was mogła wypróbować ten krem na własnej skórze. Mam więc konkurs dla Was w którym do wygrania będzie właśnie krem Anielski Welon marki Rouge Bunny Rouge. Jedyne co musicie zrobić to:

1. Polubić fanpage Poppy Shop na facebooku >>TUTAJ<<

2. Polubić FashionShake na facebooku >>TUTAJ<<

3. W komentarzu odpowiedzieć na pytanie: Czym według Ciebie wyróżnia się Rouge Bunny Rouge na tle innych marek makijażowych?

Autor najciekawszej odpowiedzi otrzyma od marki Rouge Bunny Rouge luksusowy przeciwstarzeniowy krem Anielski Welon. Wartośc nagrody to 302zł. Pamiętajcie aby podać swój adres mail przy odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcę ogłoszę 26.06 !
Powodzenia kochani!

WYNIKI: Nagrodzona przez markę RBR, zostaje Joanna_26 za odpowiedź w którą włożyła pomysł, serce, czas i energię w sposób, w jaki Rouge Bunny Rouge kreuje swoje unikatowe eliksiry.  
 Gratuluję i razem z RBR dziękujemy wszystkim za udział!


 Dodaję filmik na temat kremu RBR Anielski Welon - posłuchajcie profesjonalistki;)



Video from zuneta.com

7 comments:

shoesorcakes pisze...

Rouge Bunny Rouge wyróżnia się tym że w składzie kosmetyków posiada unikalne i niezastąpione składniki sprawiające że ich produkty są tak niezawodne i rewelacyjne jak żadne inne! Marka posiada również bardzo przyjemne dla oka nadruki na swoich opakowaniach, co skutkuję tym że każda kobieta, dla której moda jest nieobojętna z wielką satysfakcją i podnieceniem kupi dany produkt produkt!

agnieszkazg pisze...

Rouge Bunny Rouge wyróżnia się przede wszystkim nutką tajemniczości jaką owiany jest każdy z kosmetyków. Pięknie zaprojektowane i przygotowane opakowania sprawiają, że każdy produkt otrzymuje jakby swoją osobowość, duszę. Żaden z tych kosmetyków nie jest zrobiony "ot tak, po prostu", aby tylko był i się sprzedał.
Kosmetyki Rouge Bunny Rouge, wyróżnia również jakość oraz trwałość. Jest zdecydowanie jedną z najlepszych firm na rynku kosmetycznym, którą z pewnością mogę polecać nie jednej osobie ;)

Joanna_26 pisze...

Rouge Bunny Rouge wyróżnia się tym, że kosmetyki te są jak prosto z nieba
I do szczęścia więcej nie potrzeba
Wspaniałe składniki o skórę cudownie dbają
I natychmiastowo sie w nią wtapiają
Nawet nie czuć ich obecności na skórze
Aż z radości można wznosić rączki ku górze
By pochwalić za ich konsystencję fantastyczną
I trwałość na skórze fizyczną
Kolory nie bledną, puder trzyma się idealnie
Opakowania aż proszą się: Otwórz mnie!, błagalnie
Projekt opakowań to majstersztyk
Mają w sobie oryginalny prawdziwy szyk
A zapach błyszczyków aż na kolana powala
I kompletnie moją duszę niepokorną zniewala
Marka Rouge Bunny Rouge to czysty luksus dla skóry
Jest jak udoskonalenie matki natury
Każdy kosmetyk z osobna przemawia i opakowaniem i działaniem
To magia w pudełeczkach, która jest i deserem i głównym daniem
Wyróznia ją to, że jak za "różdżki" dotknieciem
Cieszy każdym po skórze kosmetyku pociągnięciem
To firma, kótra uzależnia nas od wspaniałej jakości
I sprawia, że pałamy do jej kosmetyków ogromem miłości :)

Joanna_26
kabanos_25@onet.eu

Nieidealny Styl pisze...

Czym według Ciebie wyróżnia się Rouge Bunny Rouge na tle innych marek makijażowych? Hmm... To proste :)
Przede wszystkim kosmetyki maja świetną jakość. Ktoś mógłby powiedzieć, że jest wiele marek kosmetycznych, które posiadają w swojej ofercie dobre kosmetyki. Ale czy któraś z tych firm robi świetne kosmetyki i nie narzuca wygórowanej ceny? Otóż ja takiej nie znam. Kupując kosmetyki RBR płacimy naprawdę tylko tyle, ile musimy zapłacić za dobre składniki i piękną oprawę, nie ma mowy o horrendalnych marżach.
Dodatkowo kosmetyki RBR nie są tak rozpowszechnione jak te innych marek, co dodatkowo, przynajmniej w moim wypadku, czyni je tak bardzo pożądanymi! Niestety w mojej miejscowości w żadnej perfumerii nie mogę dostać tych wspaniałych kosmetyków, tak więc przy wizytach w innych miastach, stałym punktem są wielkie zakupy kosmetyków RBR.
Te wszystkie czynniki sprawiają, że marka RBR tak wyróżnia się na naszym rynku kosmetycznym.

Pozdrawiam
Oktawia

oktawia_c@op.pl
Wszystkie te czynniki sprawiają, że kosmetyki

BombasticLove80 pisze...

Czym sie wyroznia RBR?Po pierwsze trwaloscia.Sama nie mialam mozliwosci przetestowac produktow tej zacnej firmy,lecz po opiniach internatuek wiem,ze jest to frma cieszaca sie bardzo,ale to bardzo duzym powodzeniem.Jedynym minusem jest oczywiscie cena,lecz w dzisiejszych czasach,za piekno mozna zaplacic wiele i cena nie gra roli.Ale do rzeczy.RBR posiada produkty,ktore sie sprawdzaja.Niestety nie moge oprzec sie o wlasne doswiadczenia,mam swiadomosc,ze jest to niesamowcie pozadana marka przez kobiety z klasa i wymaganiami.Najlepszej w niej jest to,ze dziala!Moja kolezanka miala maskare z tej firmy,ja oczywiscie jej nie znalam,ale co chwila ja chwalila i mowila,ze po raz pierwszy nie przetrwonila holendarnej sumy na jakis szajs.Teraz widzac ten konkurs wiem,o czym tak dokladnie mowila.Eleganckie opakowania produktow badz co badz wyrozniaja sie na tle innych.Sa zadbane,precyzyjnie wykonane i widac po nich,ze sa drogie.A kazda kobieta lubi patrzec na drogie rzeczy,bo nasze przeswiadczenie nam mowi"co drogie to i rewelacyjne".Co do RBR sie zgodze nawet w ciemno ze to marka,ktora nawet jakby nie daj Boze popelnila blad,to i tak wyjdzie zawsze na plusie.Czytalam opinie innych osob,a takze skrzetnie przeczytalam sklad kazdego produktu.Niby niemozliwe?Ale jednak.Jestem zachwycona,ze sa produkty,ktore na prawde wiele kosztuja,ale tez daja nam to,czego oczekujemy.Ogolnie czuje lekkie podniecenie piszac to i plasuje sie na mojej buzi usmiech,ze znalazlam wreszcie cos,co zaspokoi moje potrzeby.Maskary,podklady czy roze-sa trwale,powtarzam sa trwale!A czego chciec wieciej od produktow makijazowych?Nawet jak nie wygram to wiem,ze poznalam nowosc,ktora przy pewnym oszczedzaniu zagosci w mojej kosmetyczce.I dodam jeszcze,ze bardzo pozytywnie mnie zakoczylo to,ze produkty dlugo trzymaja swoja date waznosci i nawet przy koncu sa idealne!Ja tu gadu gadu,ale kurcze,nie wierze ze wczesniej nie poznalam takiej cudownej marki,ktora z pewnoscia moglaby przysporzyc mi wiele usmiechu kazdego dnia;)


moj email : bombasticlove80@gmail.com

AdaEn pisze...

Reklamy tej marki są trochę mroczne. Jest to intrygujące, już przy pierwszym kontakcie można wyczuć, iż mamy do czynienia z czymś wyjątkowym. Opakowania produktów roztaczające aurę tajemnicy, a to co otrzymujemy po ich otwarciu jest cudownie działającym zwieńczeniem dzieła.

Rouge Bunny Rouge jest kwintesencją marki kosmetycznej dla ekstrawaganckiej (i nie tylko)kobiety .

pantera pisze...

Mam już wyniki:
Nagrodzona przez markę RBR, zostaje
Joanna_26 za odpowiedź w którą włożyła pomysł, serce, czas i energię w sposób, w jaki Rouge Bunny Rouge kreuje swoje unikatowe eliksiry.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...