10 comments

Featured In...

3 czerwca 2012


I recently got a news, that a photo of me appeared in Singaporean Magazine Alexis in the Global Trends section. I am very happy that redaction of Alexis liked my blog and they decides to put one of my photos in their magazine. Tou can find more about me in the Global Trends section.

POLISH: Muszę Wam się pochwalić, że moje zdjęcie znalazło się w Singapurskim magazynie Alexis w dziale Global Trends. Bardzo mi miło, że redakcji Alexis spodobał się mój blog i postanowili zamieścić jedno z moich zdjęć w swoim magazynie. Więcej o mnie w dziale Global Trends.


10 comments:

Weronika. pisze...

gratuluje ^^
Zapraszam Do Mnie na Konkurs!

Anonimowy pisze...

Ekstra!

Luà pisze...

WoW!!!Congratulation!! ;)
Greetings from Italy:)
xo

http://inexpensiveluxury.blogspot.it/

Kalina pisze...

gratuluje ;* zasłużyłaś ;)

Patrycja pisze...

brawo ! :)

Ionela pisze...

I love your blog! This post is awesome!
Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
Where are you from?

bleufountain pisze...

Congratulations :)

Daga pisze...

Gratulacje :)

Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Gratki!

magness pisze...

SUPER ! Gratulacje :)

Obserwuję i zapraszam do siebie


magnesstyle.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...