21 comments

Wild Child

27 maja 2012


Does anyone think that sneakers are reserved only for trousers? Black classic jacket, white t-shirt, colorful skirt and wedged sneakers - judge yourself if you like this combination or not.

POLISH: Czy ktoś z Was uważa że tego typu buty zarezerwowane są tylko dla spodni? Klasyczna czarna ramoneska, biały t-shirt, kolorowa spódnica i trampki na koturnie - sami oceńcie czy podoba Wam się to połączenie.




jacket - Stradivarius (old)
t-shirt - hm
skirt - River Island
bag - Monnari
sneakers - Lemare'

21 comments:

emillypotter pisze...

uwielbiam!

Ro pisze...

Jakieś czarne botki zdecydowanie lepiej by się sprawdziły ;)

Mada:) pisze...

fajnie:) fajne połączenie spódnicy z tymi butami. Podoba mi się:)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

odważne ale świetne!

agata zamorska pisze...

absolutnie, kochamy sportowa elegancje,zabawa moda przede wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalina pisze...

mnie się bardzo podoba takie połączenie ;) świetnie wyglądasz!

world on high heels pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie! :)

Luà pisze...

I love it!and i also love your bag's colour! :)
many kisses..

http://inexpensiveluxury.blogspot.it/

sweetheart pisze...

świetna stylizacja :) wszystko bez wyjątku mi się podoba. szczególnie moją uwagę przyciągnęły buty, są rewelacyjne.

Lubięczerń pisze...

podobają mi się bardzo te buty, także do spódnicy,ale nie do tej, jest zbyt zwiewna i za delikatna (moim zdaniem oczywiście), aczkolwiek bardzo ładna :)

"Bless the Mess" ::: LenaLona.blogspot.com pisze...

wspólnie wygląda super! zwłąszcza z butami sportowymi. niekonwencjonalnie:)

roksana- t pisze...

Genialna spódnica! :) całość bardzo oryginalna! Pozdrawiam!

madzia pisze...

ciekawe b uty, ale chyba nie łączyłabym ich z spódnicą.. przynajmniej o takiej długości

sistersstyle pisze...

ciekawie!

Anonimowy pisze...

zdecydowanie jestem na nie! to takiej spódnicy nie pasuje tak ciężkie obuwie. Wydaje mi się, ze chcesz za bardzo eksperymentować/

bleu_fountain pisze...

Odważnie i ryzykownie - ale TY wyglądasz w takim zestawie naprawdę super - ja jestem za mało eksperymentalna na takie połączenia ;)
Bie mogę przestać patrzeć na Twoją torbę...!

Simone Diederich pisze...

Nice!

Chica de Ahora

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie idealne połączenie, buty świetnie wyglądają z tą spódnicą! ekstra!

made-vogue pisze...

super kurtka :)

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba twój styl :)

B.A.D pisze...

i love your blog! following

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...