16 comments

Stars Come Out

10 maja 2012



Today's outfit is a little bit different: cosmic sweatshirt matched with airy chiffon skirt and heels. Sweatshirt is perfect for wearing with jeans, but I wanted to show also other possible combination. I hope you'll like this kind of composition.

POLISH: Dzisiaj trochę inaczej bluza połączona z lekką szyfonową spódnicą i delikatnymi butami. Bluza idealnie pasuje do jeansów, ale chciałam zaprezentować nietypowe połączenie. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ta kompozycja.






sweatshirt - Aloha From Deer
skirt - made by me
heels - Zara
ring - hm

16 comments:

Paulina pisze...

cudowna bluza!:)

Weronika. pisze...

hmm.. niestety nie podoba mi się :C ta stylizacja skróca Ci sylwetkę, ale bluza i spodnica oddzielnie jak najbardziej na tak!

agata zamorska pisze...

:) lubie takie zestawienia jak najbardziej ,

Charlotta pisze...

Odważne połączenie. Ja jednak zdecydowałabym się założyć to oddzielnie. Obie rzeczy są świetne :)

Paula. pisze...

Nietypowe połączenie, ale wyszło super.
Bluza bardzo na TAK! :)

Smile. You are in Paradise! pisze...

Bluza jest fantastyczna! Inne buty bym dobrała do tego :)

pantera pisze...

ciesze się że wyrażacie swoje opinie:) bardzo byłam ciekawa Waszej reakcji :)

madzia pisze...

spódnica i buty są super, ale nie łączyłabym tej z nimi

made-vogue pisze...

fajne połączenie ;-) podoba mi się :P

c-yaya pisze...

spódnica boooska!! ;)))

agg pisze...

i bluza i spódnica cudne!

sistersstyle pisze...

spodnica i bluza sa esktra, ale mysle, ze osobno wygladaja lepiej :) pozdrawiam

pantera pisze...

klasyczne zestawie z ta bluza oczywiście też będzie:) Byłam ciekawa Waszych opinii czy łączenie ,,ciężkiej'' bluzy z delikatną zwiewną spódnicą i delikatnymi szpilkami Wam się spodoba:) Zawsze to coś innego, ale ciesze się że śmiało wyrażacie swoje opinie ;)

Jeanette pisze...

Ja bym zmieniła buty, a tak to fajnie. ;)
btw - bardzo lubie tło Twojego bloga! :D

riennahera pisze...

Kompozycja się nie podoba. Wszystkie części składowe bardzo się podobają.

Vuala pisze...

ta bluza jest kosmicznie piękna :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...