20 comments

Orange Juice

1 maja 2012




With new month came big warming. We can leave our thick jackets for good and enjoy wearing summer dresses. This time I'm wearing black skirt with airy frills matched with orange jacket. All complemented with a sequin clutch. Hope You like it!

POLISH: Nowy miesiąc przyniósł ogromne ocieplenie. Można na dobre porzucić grube kurtki i cieszyć się lekkimi sukienkami. U mnie tym razem czarna spódnica ze zwiewnymi falbankami, połączona z pomarańczowym żakietem. Całość dopełnia cekinowa kopertówka. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.





jacket,clutch, heels - Zara
skirt - made by me
sunglasses - Tom Ford

20 comments:

Anna-RUCIAPRADA pisze...

bardzo mi sie podoba:)piekny kolor zakietu:)pozdraiam i zapraszam do siebie:)

Aga pisze...

zdecydowanie przypada nam do gustu! ♥
idealne połączenie kolorów i do tego ta kopertówka!

kadik pisze...

Genialne♥




Kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem♥

isa pisze...

super wygladasz , torebka jest swietna ;)

CHOCAROME pisze...

Piękne kolorki!

Pozdrawiam :))
chocarome

Paulina pisze...

wyglądasz rewelacyjnie!:)

Dominika pisze...

żakiet prezentuje się rewelacyjnie!!
Całuje

bestylish pisze...

cudowna marynarka, a całość wygląda genialnie.;)
Bardzo podoba mi się Twoja fryzurka !

Wraz ze sklepem e-ribbon.pl organizuję konkurs, zapraszam do wzięcia udziału u mnie na blogu!:)

Alice Cross pisze...

świetna kopertówka

FromLoveToFashion pisze...

Cudne zestawienie, a najpiękniejszym elementem jest torebka, która stanowi świetne dopełnienie oraz wyraz temu strojowi. Zapraszam Cię na mojego bloga, który współprowadzę z koleżanką.
http://fromlooovetofashion.blogspot.com/

Oczywiście będziemy tu zaglądać.
Pozdrawiam

PEERFECTLLY pisze...

CUDOWNIE SIĘ PREZENTUJESZ♥

Addicted to fashion pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz, piękna kopertówka i szpilki!!! Obserwuje

ladyM pisze...

fajna marynara!

Lady E pisze...

spódniczka świetna ;)

Maz A pisze...

Marynarka jest świetna!
Jeśli komuś podoba się torebka to mam taką do sprzedania http://allegro.pl/zara-torebka-cekiny-hit-blogerek-tusk-unikat-i2301551990.html

made-vogue pisze...

świetna kopertówka i super buty :)

MUFFIN pisze...

świetny blog<3
jak zrobiłas ten efekt ,,rysowania" w tle ?

Katie pisze...

Oj tak, nareszcie zimowe kurtki wedruja w glab szafy! Co do stylizacji - urzekla mnie, a zakiet jest po prostu sliczny!

Jamaima pisze...

Zakiet cuuudo musze taki miec:)!!! zapraszam do siebie

Catalina Szablinescu pisze...

żakiet ma BOMBASTYCZNY kolor. rewelka ;) buty sa tak piękne, że zawsze kiedy wchodzę do zary nie mogę się na nie napatrzeć ale obawiam się, że bym się w nich zabiła :D

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...