24 comments

Keep Spinning!

21 maja 2012




Last saturday I had the opportunity to appear in 'Polsat' tv show ,,Sie Kreci''. My task was to create a stylization for a fluffy person for the First Communion. It was not an easy task, because the size XL in most of the shops was closer to typicall size L (and the only thing I knew two days before the programm was that my model wears XL). The show was going live, so I was really stressed. I think that this made me shake my head in an awkward way and rapeating ,, yes, yes'' or ,,yes of course''. The high spot was calling my model a massive woman! But I should not complain. If I'm ever to have another opportunity to appear in a show like this I will prepare myself beforehand. Anna (my model) shown understanding to my fail, and even though we had only 5 minute on vision, after the scene we have had a really good talk and we exchanged our numbers. Anna wants to go shopping with me, and I'm really looking forward to this.

POLISH: W ostatnia sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w programie ,,Się Kręci''. Moim zadaniem było zaproponowanie stylizacji ,,na komunię dla puszystych''. Nie było lekko, bo niestety rozmiar XL z części sieciówek okazał się typową eLką ( a dwa dni przed programem wiedziałam tylko że moja modelka nosi 42). Występ był na żywo, więc wiązał się ze stresem, podejrzewam że stąd wzięło się moje dziwaczne kiwanie głową i powtarzanie non stop ,,tak, tak'' bądź ,,tak oczywiście''. Gwoździem programu było nazwanie mojej statystki ,,potężną kobieta''! Ale nie ma co rozpaczać, jeśli jeszcze kiedyś będzie okazja, to przygotuje sobie wcześniej tekst;) Ania ( bo tak nazywa się moja modelka) wykazała zrozumienie co do mojej wtopy i mimo, że na wizji byłyśmy 5 minut, to poza kamerami miło nam się rozmawiało, więc postanowiłyśmy wymienić się numerami telefonu. Ania stwierdziła że bardzo by chciała wybrać się ze mną na zakupy, a ja oczywiście nie mogę się doczekać. 











 dress - h&m Trend
heels - Zara
clutch - River Island
bracelets - Berries

24 comments:

Rabbit Hole pisze...

sukienka cudowna! bardzo podoba mi się wzór i krój ♥

Sylwia Kruczek pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie - wszystko do siebie pasuje i dobrze się komponuje :-)

Nowe streetowe zdjęcia, zapraszam :-)
http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

likesisterss pisze...

boska sukienka <3

Nieidealny Styl pisze...

Piękne buty! Bardzo chcę takie kupić, ale mam baaardzo niskie podbicie i nawet nie mogę nosić butów typu peep-toe, a co dopiero sandałków... :/

maki pisze...

wyglądałaś pięknie :)

Anonimowy pisze...

Stunning dress!

G. pisze...

Oglądałam, bardzo fajnie wyszłaś, faktycznie określenie 'potężna' było trochę za mocne, ale domyślam się jaki stres musiał być przed kamerami, także nie ma co się przejmować! :) Pięknie wyglądałaś, sukienka jest świetna!

weak-point pisze...

piękna sukienka :)
jeśli chodzi o program to trochę kiepsko się oglądało, bo cały czas się Paulina Sykut wcinała do wypowiedzi. twoja stylizacja na prawdę dobra, a miałaś trudne zadanie :)

pantera pisze...

Dzięki dziewczyny za słowa uznania :) - wiele dla mnie znaczą:)

Addicted to fashion pisze...

śliczna sukienka, bardzo fajnie dobrałaś dodatki

Misslacocola pisze...

Wszystko spójne kolorystycznie. Idealnie dobrane dodatki - bardzo stylowo i elegancko :)) Lubię klasyczne sety, w których mimo pozornej prostoty widać zamiłowanie do mody. Na prawdę fajnie :)

Odkryłam Cię na modnejpolce i od razu dodaje do obserwowanych :)

pozdrawiam,
www.misslacocola.blogspot.com

BluntGirl pisze...

Buty lansowane na co drugim blogu, czy na prawdę nie ma w Polsce innych sklepów niż Zara?

pantera pisze...

tak wiem, ale strasznie mi się podobają, ten rodzaj butów pasuje mi do wszystkiego, no i nie ukrywam że są w dość niskiej cenie jak na buty;)

Kejtt pisze...

Twoja sukienka wygląda prześlicznie!

Cammy pisze...

Zakochałam się w tej sukience:))
kiedy kupowałaś??

pantera pisze...

Sukienke kupowałam we wtorek więc na pewno jeszcze są:) tylko że na dziale Trend, a on niestety nie jest w każdym hm'ie:)

FromLoveToFashion pisze...

Torebka i buty świetnie komponują się z cudną sukienką! NIe martw sie każdemu mogło się to zdarzać. Przypuszczam, że mnie trema by zeżarła.

Pozdrawiam

Kalina pisze...

widziałam Cię w tym programie! sukienka jest przepiękna! wyglądałaś cudownie!

Moka. pisze...

Piękna ta sukienka! Ogółem cała stylizacja według mnie wymiata. I nie wypadłaś tak źle, było w porządku:)

Ilonamelia pisze...

wszystko tutaj połączone idealnie, a sukienka jest świetna, jak nie-z-h&m!

pantera pisze...

Przyznam, że też się nie spodziewałam po hm'ie takich cudeniek:) ale polecam bo fajna jakość sukienki i ładnie wygląda:)

bleu_fountain pisze...

Jak cię zobaczyłam w TV w tej sukience to oniemiałam - piękna! I jeszcze okazało się, że masz na sobie moje ulubione sandałki tego lata :)
P.S. Fajnie, że zachęcasz dziewczyny/chłopaków do realizowania blogerskich pasji :)

Anonimowy pisze...

Idealna sukienka :)

ola pisze...

szczerze powiedziawszy wyglądałaś przy Charlize i Maff trochę jak młodsza,mniej doświadczona koleżanka,Twoja stylizacja była dość bazarowa,dodatkowo obrażenie modelki na wizji słowem "potężna" - podsumowując niezbyt dobry występ,ale cóż,człowiek uczy się na błędach i następnym razem na pewno będzie lepiej!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...