11 comments

Green Trees

3 maja 2012



It's green outside, so I decided to wear something green too. It is a maxi skirt, again. I bought this one in Mango, because there is really good price to quality ratio for this kind of skirts (in comparison to other networks). I've matched it which a beige shirt and heels, and with brown accesories.

POLISH: Na dworze zielono, a więc ja również postanowił założyć zielony kolor. Kolejny raz jest to długa spódnica, którą kupiłam w Mango. Spódnice są nie dość że dobrej jakości, to w porównaniu z innymi sieciówkami w bardzo przystępnej cenie ( jednym słowem - polecam). Do tego beżowe koszula oraz buty i dodatki w brązie. 







shirt - Zara
skirt - Mango
belt - River Island
bag - Vintage
heels - Bershka

11 comments:

Catalina Szablinescu pisze...

widziałam te spódnice, jest chyba jeszcze w odcieniu hmm maliny/ciemnej brzsokwini? nie wiem jak nazwać ten kolor. musze kupić sobie jakąs maxi, są świetne :)btw chyba mamy wspolnego znajomego :)

Adriana Litge pisze...

Piękna stylizacja, piękna dziewczyna :) Podoba mi się ta koszula, muszę sobie kupić podobną. Zapraszam do siebie!

jasnawoda pisze...

piękna ta zieleń. i o dziwo podoba mi się to połaczenie z koszulą:)
chyba zacznę zaglądać do mango:)

pozdrawiam

personanongrata

Nieidealny Styl pisze...

Oooo szukam takiej spódnicy, ale właśnie w większości przypadków ceny mnie przerażają. A ta ile kosztowała, jeśli mogę spytać? :) Wybrałabym się do Mango, ale jednak nie mam tak po drodze, dlatego chciałabym wcześniej znać cenę.

pantera pisze...

spódnica 139 zł :)

made-vogue pisze...

pięknie się prezentujesz ;-)

Ann. pisze...

A już myślałam, że spódnica z Mango.. Piękna jest!

FromLoveToFashion pisze...

Piękna spódnica, przede wszystkim ma piękny kolor. Super!

agg pisze...

śliczna ta spódnica:)

perfection and harmony pisze...

Rewelacyjna spódnica!!!!

http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/05/blue-as-sky.html

Paula. pisze...

Ta spódnica jest śliczna :) bardzo ładny ma kolor.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...