15 comments

Green Days

25 maja 2012

A little bit different this time regarding the technique of taking photos. This time pictures were taken with iPhone. What do You think about them? Or maybe you are more for traditonal cameras?
Outfit for today is a classic white top, boyfriends jeans and green jacket. Accesories include wicker bag with colorful interpolations and red heels. Do you like it?

POLISH: Dziś troszkę inaczej ze względu na technikę wykonania zdjęć. Tym razem zrobione są iPhonem. Jak Wam się podobają? Czy może wolicie tradycyjne aparaty?
Dzisiejszy zestaw to klasyczny biały top, spodnie typu boyfriend oraz zielony żakiet. Do tego wiklinowa torebka z kolorowymi wstawkami oraz czerwone szpilki. Jak wam się podoba?



jacket, jeans, heels - Zara
top - hm
bag - Vintage
sunglasses - Tom Ford

15 comments:

Fashionista pisze...

Bardzo podoba mi się ten żakiet - zarówno krój jak i kolor! Buty także kojarzę i bardzo chciałabym je mieć, ale niestety nawet rozmiar 36 jest za duży.. Bardzo fajny outfit! :)

Malu S♥ pisze...

Gorgeous!
xx
Discover my Stylish Confessions!

Enter my Collistar + Club Manhattan GIVEAWAY!!

Ejbii pisze...

marynarka jest cudna! ;)

G. pisze...

Mnie sie bardzo podobają te zdjęcia :) żakiet (?) masz świetny!

bleu_fountain pisze...

Stylizacja świetna :) Najbardziej oczywiście urzekły mnie buty - powtarzam się, ale naprawdę są rewelacyjne.
Zmieniłabym torebkę, nie przepadam za 'multikolorami' ;)

Pozdrawiam! i zapraszam w wolnej chwili (są takowe w ogóle!?)

Gate Number Eight pisze...

Torebka należy już do mojego serca :d klasycznie i pięknie :)

pantera pisze...

Przyznam się, że torebka jest z czasów młodości mojej mamy :) Polecam przeglądanie ,,starych'' ciuchów swoich mam - moda wraca:)

made-vogue pisze...

fajne zdjęcia jak na Iphona ;-) super zestaw! :P

A Blog With Us pisze...

That jacket it's amazing, xoxo

Anonimowy pisze...

świetne połączenie! żakiet jest cudowny!

Anonimowy pisze...

napisz mi prosze jaki rozmiar marynarki kupilas! bylabym ogromnie wdzieczna bo chyba sie zakochalam :D ja w dziale KOBIETA nosze XS, a w tym mlodziezowym to roznie XS lub S i teraz nie wiem jaki kupic, bo to przez internet, dlatego, ze w mojej zarze nie ma tej marynarki.

pantera pisze...

Rozmiar tej marynarki to S, i jeśli chodzi o Zarowe marynarki to zazwyczaj noszę S ewentualnie M:)
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów!

Anonimowy pisze...

dziekuje bardzo za pomoc! :)

pantera pisze...

Nie ma problemu:)

Femme Fragile pisze...

Świetna stylizacja! Uwielbiam ten żakiet, na Tobie leży bezbłędnie!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...