30 comments

Black and Yellow

26 maja 2012


Do You remember this yellow mini skirt? It has already appeared on my blog before, matched with a pink top (skirt is my own project - price of material is about 8 PLN - I think that in shop something similar would cost about 30 PLN). Neons are still trendy. As you know I like low-key outfit, so this time I've matched this skirt with globed black blouse and black heels. Neon necklaces fit perfectly here. Do You like this combination?

POLISH: Pamiętacie tę neonową mini spódnicę ? Pojawiła się już kiedyś na moim blogu w połączeniu z różowym topem (spódniczka jest mojego własnego projektu - koszt własnoręcznie uszytej spódnicy, to tylko koszt materiału, czyli jakieś 8 zł - sądzę, że w sieciówce zapłaciłabym przynajmniej 30 zł ). Neony są nadal modne, a że ja lubię stonowane zestawy to tym razem spódniczkę połączyłam z rozkloszowaną czarną bluzką oraz czarnymi szpilkami. Spódniczka idealnie współgra z neonowym naszyjnikiem. Jak Wam się podoba? 


 blouse, necklace - hm
skirt - made by me
heels - Zara

30 comments:

Mada:) pisze...

fajnie wyglądasz...i prześliczny ten naszyjnik.. prezentuje się super świetnie:):)
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

lovely look girl!

Weronika. pisze...

jak zawsze to kocham <3
http://weeronika-blog.blogspot.com/2012/05/konkurs.html zapraszam na konkurs

madzia pisze...

super kolory :)

M. pisze...

Fajna stylizacja! :D

Pozdrawiam,
M.

Anonimowy pisze...

sama zrobilaś spódniczkę???
ekstra:)

Say me Justine pisze...

Wygladasz genialnie!Naszyjnik jest rewelacyjny!
Pozdrawiam i zapraszam do mnie na giveaway z Oasap!
www.saymejustine.blogspot.com

made-vogue pisze...

wyglądasz świetnie jak zawsze! spódniczka zrobiła na mnie wrażenie :P

Lubięczerń pisze...

zestaw bardzo udany:) też jestem zdania, że neony potrzebują czasem mocnej, aczkolwiek spokojnej oprawy jaka jest czerń, świetnie wydobywa ich "oczojebność" ;D naszyjnik jest zachwycający a buty klasycznie śliczne:) niestety nie na moje nogi :P

Anonimowy pisze...

piękny zestaw!

Cammy pisze...

Rewelacyjnie:D

G. pisze...

Genialnie, teraz mam coraz większą ochotę na ten naszyjnik :)

Smile. You are in Paradise! pisze...

Świetnie! Naszyjnik jest cudowny i chyba potrafi rozświetlić każde ubranie!:)

pantera pisze...

Ostatnio w hm'ie widziałam bardzo dużo fajnych dodatków:) Mimo że kosztują 20,30 zł to gdy się je założy to wyglądają na ,,ekskluzywne'' akcesoria :)

Luà pisze...

Oh i love this look so much!i was about to buy that necklace but then i didn't..kinda regret it now :(
Greetings from Italy :)
xo

http://inexpensiveluxury.blogspot.it/

Pannapierniczkowa pisze...

Neonowy naszyjnik jest cudowny!!! <3

Simone Diederich pisze...

I love the necklace, in Holland we don't have it (yet?)

Chica de Ahora

Ejbii pisze...

naszyjnik jest mistrz! ;)

natalkova pisze...

fantastyczny zestaw! :)

StrasznaSzafa pisze...

Naszyjnik jest rewelacyjny, nadawałby charakteru nawet białemu t-shirtowi i jeansom :D

Anonimowy pisze...

stunning necklace!

little. pisze...

bardzo mi sie podoba! naszyjnik jest mega!

Anonimowy pisze...

idealne! tak trzymaj!

VA VA VA BROOM pisze...

no rewelacja, naszyjnik powala na łopatki <3

pozdrawiam, vavava-broom.blogspot.com

PannaJoannaK.pl pisze...

Genialny naszyjnik , spódniczka też niczego sobie :) świetna stylizacja zapraszam do mnie:)

Anonimowy pisze...

genialna stylizacja, bez przepychu, prosta ale elegancka! jestem nią oczarowana i sama wskoczylłambym z chęcią w podobny zestaw! :)

bleu_fountain pisze...

My favourite shoes again :)
Połączenie czerni z żółtym to granica której bym nie przekroczyła, ale Ty wyglądasz świetnie!

Style Your Image pisze...

LOVE your necklace! Really great look!

X Petra
www.styleyourimage.blogspot.com

magness pisze...

Bardzo mi się podoba !

Fajny blog ! Obserwuję !

Pozdrawiam
magnesstyle.blogspot.com

melisa pisze...

like it!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...