16 comments

Urban Twilight

14 kwietnia 2012



I had hard time this week, so my outfit for today is be light and ethereal. I asked you before about what was inside of the shopping bag from Mango. Now You know – it was maxi blue skirt. I matched it with a hot-pink cardigan, Chanel ballet flats and sequin clutch from Zara. What about You? Do you like maxi skirts?

POLISH: Ten tydzień był zdecydowanie ciężki, dlatego mój zestaw na dziś, dla odmiany jest lekki i zwiewny. Ostatnio zadałam Wam pytanie co jest w torbie z Mango – już teraz wiecie – była to długa szafirowa spódnica. Połączyłam ją z mocno różowym swetrem, balerinkami od Chanel oraz kopertówką w cekiny z Zary. A Wy lubicie spódnice maksi?












cardigan - Saints Mortals
skirt - Mango
t-shirt - New Look
clutch - Zara
ballet flats - Chanel

16 comments:

Elpi Chan pisze...

Oh so lovely!

Kisses by Elpi
thechicdream.blogspot.com

Karolinka pisze...

bardzo mi się podoba :))
http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

the sisberry blog pisze...

Ciekawie dobrałaś ze sobą kolory, a ta kopertówka (która bardzo mi się podoba) jest tylko świetnym uzupełnieniem twojej stylizacji :)

Marta Kossakowska pisze...

torebka jest magiczna! stylizacja świetna, minimalistyczna, bez zbędnych wzorów, bardzo mi się podoba, ale najbardziej to chyba ta torebka! jest z obecnego sezonu, bo nie dorwałam jej jeszcze?

madzia pisze...

super kolory :) bardzo podoba mi się spódnica :)

izuu kaawee pisze...

pierwsze zdjecie jest boskie! no i spodnica niezla! ;)
KaaWee

melisa pisze...

połączenie tego różu z tym niebieskim! wow Ja chyba nigdy bym się na coś takiego nie zdecydowała :] Spódnica genialna :] torebka ma ciekawy wzór

pantera pisze...

torebka jest z poprzedniego sezonu na wyprzedaży ją kupiłam :)

AnnnMarie pisze...

piękna spódnica, genialnie skomponowane kolory i do tego mistrzowskie zdjęcia <3

made-vogue pisze...

świetnie połączyłaś tą spódnicę :)

Maz A pisze...

Spódnica jest świetna!
Jeśli komuś spodobała się torebka to mam taką do sprzedania :)
http://allegro.pl/zara-torebka-cekiny-hit-blogerek-tusk-unikat-i2263152003.html

stylebymag pisze...

Super kolory, ale najfajniejsza jest kopertówka:)

riennahera pisze...

Zjawiskowa spódnica niczym morskie fale.

Laura pisze...

Beautiful post, so many inspiring ideas on your blog! Would you like to keep in touch and follow each other?

Amanda pisze...

Cudowna spódnica, a w połączeniu z tym sweterkiem wygląda rewelacyjnie :)

WatermelonSquare pisze...

swietnie wygladasz, uwielbiam takie kolory :)

bedzie mi milo jak wstapisz do mnie - http://watermelonsquare.blogspot.co.uk/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...