7 comments

Tongue Tickles !

19 kwietnia 2012






I've noticed that some of the fashion bloggers write about their favourtie cosmetics. I must confess, that I had never considered myself as an expert in make up, but recently I've been experimenting with lipsticks (you can see that on my previous photos). I took me a long time to find the perfect one – most of the lipsticks make my lips dry and stays in the corners of my lips. Just recently I've tried lipsticks from Rouge Bunny Rouge - Succulence of Dew collection. And I can recommend it with full resposibility. They make my lips look bautiful, glossy and natural colored. For me the most important thing is that it's hydrating my lips. Color and protection in one. On the photos I'm using color Tongue Tickles.
What about You ? Do You have Your favourite cosmetic brands? Or maybe you want to check Rouge Bunny Rouge products?

POLISH: Zauważyłam, że większość blogerów pisze również o swoich kosmetycznych odkryciach. Przyznam, że nigdy nie byłam mistrzem makijażu, ale ostatnio zaczęłam eksperymentować ze szminkami ( co zresztą widać na moich zdjęciach). Długo szukałam, ale niestety większość wysuszała moje usta i osadzała się w kącikach.
Ostatnio wypróbowałam szminkę marki Rouge Bunny Rouge z serii Soczystość Rosy. Którą mogę polecić z pełną odpowiedzialnością. Szminka nadaje moim ustom przepiękny, naturalny kolor – jednak dla mnie najważniejsze jest to, że super nawilża . Kolor i pielęgnacja w jednym. Ja na zdjęciu mam na ustach kolor ,,łaskotki języka''. A jakie są Wasze ulubione kosmetyczne marki? A może chcielibyście spróbować Rouge Bunny Rouge?


 

  
lipstick - Rouge Bunny Rouge (Tongue Tickles) / Douglas

7 comments:

cat in drawer pisze...

piękny kolor szminki :)

Mademoiselle Zu pisze...

ładny kolor,chętnie bym ja wypróbowała:) dla mnie najlepiej najwilzajace są te z MAC'a :)

c-yaya pisze...

fajny kolorek ;)

PorcelainDesire pisze...

cudowny kolor! ;)

Futuristka pisze...

łADNIE:)

Lolita pisze...

naturalnie, cudowna na codzienny zabiegany dzień... :)

pantera pisze...

niestety mimo, że Mac ma piękne kolory to mi się ważyła na ustach - ciężko mi znaleźć tę idealną :/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...