16 comments

Not only for the young !

20 kwietnia 2012



Ostatnio dostałam propozycję otrzymania bonu na zakupy do sklepu Diverse. Pomyślałam: ,,no tak fajnie, tylko przecież tam nie ma nic w moim stylu''. Divers zawsze kojarzył mi się z bardzo młodzieżowymi i sportowymi ciuchami. Zanim podjęłam wyzwanie zakupów wybrałam się do sklepu, żeby sprawdzić, czy coś z asortymentu byłoby w stanie mnie zadowolić. I tutaj miła niespodzianka - poza t-shirtami z nadrukiem, których fanką nie jestem - zobaczyłam dużo stonowanych ciuchów w modnych kolorach i fasonach.
Ostatecznie zdecydowałam się wybrać na zakupy. Była to ciężka przeprawa, między innymi dlatego, że nie miałam pojęcia jaki rozmiar ubrań Diverse będzie na mnie pasował . Na szczęście obsługa sklepu w centrum handlowym Arkadia ( o czym muszę wspomnieć) okazała się nie dość że miła, to bardzo cierpliwa! Dawno nie spotkałam się z obsługa która w tak ,,nieprzymuszony'' sposób szukała odpowiedniego rozmiaru zarówno na wieszakach jak i na magazynie. Ostatecznie zdecydowałam się
na granatowe spodnie - które wiem, że będą się pojawiać często w moich stylizacjach - urzekła mnie ich idealna długość, fason oraz złote guziki. Dodatkowo wybrałam całą masę koszul, od białych po
kraty (tutaj prezentuję białą koszulę). Wszystkie koszule które zakupiłam mają ten sam fason, tylko inny wzór. Klasyczne granatowe spodnie oraz klasyczne koszule to strzał w dziesiątkę. Można
połączyć je ze wszystkim ( u mnie różowa marynarka oraz żółte szpilki). Mogę już powiedzieć, że jakość jest super, bo ciuszki prałam. Poza jakością zwracam również uwagę na ceny, które są na naprawdę przystępnym poziomie. Dziewczyny sprawdźcie same i dawajcie znać jakie są Wasze odczucia, bo jestem bardzo ciekawa. Dla mnie ogromne zaskoczenie i to na plus!



















shirt, pants - Diverse 
blazer -Vintage


16 comments:

Arletta Szulwic pisze...

Ten róż jest cudowny <3

Malu S♥ pisze...

beautiful pictures!
xx
Check out my Stylish Confessions! ♥

Futuristka pisze...

Szaleję za tymi sandałkami z Zary, tylko szkoda, że już dawno nigdzie ich nie ma:<< a co do diverse, chyba wszystkim się tak kojarzy, bez takiej namowy na pewno sama nie zajrzałabym do tego sklepu;))

Sylvia pisze...

Czasami warto odwiedzić sklepy, które uważa się ,że nie są w naszym stylu iż akurat znajdzie się coś fajnego ;)
Fajne buty!
http://fashionbysylvia.blogspot.com/

emillypotter pisze...

uwielbiam <3

Sandra pisze...

No popatrz, ja zawsze uważałam identycznie ;) Trzeba przyznać, że wyglądasz idealnie :)
XXX

Charlotta pisze...

Świetne połączenie kolorów. Marynarka i sandałki są śliczne!

madzia pisze...

super buty :)

Rykoszetka pisze...

Śliczny kontrast żółtego i różowego :)

Annkaf pisze...

świetnie wyglądasz, buty są genialne!

Marionetka Mody pisze...

buty mnie zachwyciły!

Cammy pisze...

Pięknie:))
różowe wdzianko jest rewelacyjne

Miss Bernadette pisze...

buty najlepsze :))

Jadore ce style pisze...

ja jakoś nie mogę się przekonać do Diverse, ale Ty wyglądasz genialnie!

G. pisze...

Mam wrażenie, że Diverse jakoś się poprawił, coś tam próbują nadażać za trendami. Ostatni raz byłam tam chyba na początku gimnazjum :)Ale ta marynarka jest super, fajny kolor i fason - może wybiorę się do nich na mały rekonesans.

www.thestylegap.blogspot.com

agg pisze...

u mnie też ostatnio była różowa marynarka i żółte buty:D

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...