18 comments

Mint Tree

2 kwietnia 2012


What can I say – I tried, but hair parted in the middle is not my best haircut. I like woman with this kind of haircut, but in my case it is not looking good at all. Definitely it's about the time to go to the hairdresser. On the photos mint dress from Zara matched with black jacket and studded belt.

POLISH: Cóż mogę powiedzieć – próbowałam – ale przedziałek na środku głowy to chyba nie jest moja najlepsza fryzura. Bardzo podoba mi się, gdy kobiety mają taki przedziałek, ale do mnie jakoś to nie pasuję. Zdecydowanie muszę wybrać się do fryzjera. 
A na zdjęciach miętowa sukienka z Zary połączona z czarną ramoneską i ćwiekowanym paskiem





dress - Zara
belt - Vintage
jacket - Stradivarius
tights - hm
boots - Topshop
bag - Monnari


18 comments:

Theblackshortdress pisze...

swietna stylizacja

marwet pisze...

mnie też podoba mi się taka fryzura, niekoniecznie jednak u mnie, choć chciałabym. cudowna sukienka, połączenie bardzo ładne :) poza tym, świetna torba!

Malu S♥ pisze...

Gorgeous outfit! You have such a great style.. I love the bag
xx
Check out my STYLISH CONFESSIONS ♥

Tatiana B. pisze...

Love the dress! You look lovely for me!
Kiss

Tati ♥ pearls
Tati ♥ pearls on Facebook

c-yaya pisze...

rewelacyjny set, super torba!

pantera pisze...

thx xx

emillypotter pisze...

love it!

Lubięczerń pisze...

śliczna sukienka, fryzury nie ocenię, bo praktycznie nie widzę :P
zapraszam na rozdanie ;)

perfectstyleandshopping pisze...

cuuuuudownie :)

http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

<3

G. pisze...

Ja też uwielbiam fryzury z przedziałkiem na prosto, ale niestety, to chyba najgorsza propozycja na fryzurę dla mnie :D super wyglądasz, torebka świetnie prezentuje się z sukienką :)

by ola pisze...

ślicznie wyglądasz, jakiś czas temu chciałam sobie kupić tą sukienkę :)

pantera pisze...

może kiedyś się przekonam do tego typu fryzury w moim wykonaniu;) dziękuję za komentarze dziewczyny!:*

Aleksandra pisze...

Przedziałek chyba nie jest taki najgorszy (chociaż mi też nie pasuje :D). Mniej niż Twoja fryzura odpowiada mi w tym zestawie kolor torebki. Sukienka przepiękna!

Rabbit Hole pisze...

Darowałabym sobie juz pasek, ale poza tym całkiem fajne połaczenie!

Mary Kapsi pisze...

Beautiful outfit!!

MaryFashionLove

Style Your Image pisze...

Beautiful!

X Petra
http://www.styleyourimage.blogspot.com - Enter my GIVEAWAY!

agg pisze...

śliczna ta sukienka:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...