20 comments

Light Milk / Konkurs Purplecow x FashionShake

12 kwietnia 2012



Today I give you rather classic setup: white t-shirt, light blue jeans and sneakers. The sneakers are my current number one. It took me quite some time to find wedged sneakers which will fit me. And now I'm in love with this model. I hope you share the love for this kind of shoes.

POLISH: Dzisiaj serwuję partię zdjęć w klasycznym zestawie: biała koszulka, jasne jeansy oraz trampki. Te trampki są obecnie moim numerem jeden. Długo się naszukałam, żeby znaleźć model trampek na koturnie, który będzie mi odpowiadał. W tych jestem zakochana. Mam nadzieję, że podzielacie mój entuzjazm względem obuwia tego typu.
 
Konkurs FashionShake x Purplecow
 

Dla wszystkich osób odwiedzających mojego bloga przygotowaliśmy razem z marką Purplecow szybki konkurs na facebooku >>>TUTAJ <<< Do zgarnięcia są czapeczki, które pojawiły się w niektórych postach (zdjęcia czapeczek poniżej). Zapraszam Was do zabawy! Wyniki ogłosimy na facebooku FashionShake oraz Purplecow 13-ego w piątek do godziny 20.






t-shirt - New Look
jeans - Tally Weijl
sneakers - Lemare'

Zdjęcia czapeczek do wygrania w konkursie
 
 
 









20 comments:

Theblackshortdress pisze...

świetna stylizacja
buty genialne

http://bezgustu.com pisze...

Buty zupełnie nie w moim stylu, ale kolorystyka taka neutralna bardzo mi się podoba :)

Nieidealny Styl pisze...

A mogłabyś podać link do strony producenta tych butów? Bo gdy szukam w googlach to wyskakuje mi jakaś podobna nazwa a ta nie. Buty mistrzostwo!!!

Kleo pisze...

skąd te niebiańskie trampy??

Jadore ce style pisze...

wyglądasz fantastycznie, a buty genialne! Też się nad nimi zastanawiałam :)

balonowyduszek pisze...

świetnie!:) bardzo mi się podoba:) zapraszam do siebie jeśli masz czas i ochotę http://balonowyduszek.blogspot.com/ :)

Zielonymelonik pisze...

Rewelacyjne buty!! :)

pantera pisze...

Kupione w Hegos

perfectstyleandshopping pisze...

buty naprawdę zachwycają :)!!!

http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

Sylvia pisze...

Świetny zestaw i buty <3
http://fashionbysylvia.blogspot.com/

Alice Cross pisze...

te buty są genialne! całość wygląda naprawdę dobrze

Alice Cross pisze...

przy okazji dodaje do obserwowanych!
:)

Lua pisze...

I LOVE IT!!
I'm searching this sneakers too, you found them on Ebay right??are they confortable??
xo
Discover lat Mulberry creation on:
http://inexpensiveluxury.blogspot.it/

Catalina Szablinescu pisze...

kozak są buty :) to fakt :)

Anna pisze...

fajna kamizelka

Pędraczek pisze...

o.O absolutnie genialne buty! patrzę i się napatrzeć nie mogę - takie cudowne :)

Monika Tanas pisze...

A mnie właśnie się buty nie podobają ;c

Ann. pisze...

buty! mega, mega <3

The Lorida Brand pisze...

Gdy tylko zobaczyłam te buty zakochałam się. Niestety ten model jest dla mnie zbyt drogi, a tańsze odpowiedniki z H&M lub River Island to już nie to samo :D zazdroszczę

lantern slide pisze...

pieknie,obserwuje!:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...