21 comments

Leopard Worker

8 kwietnia 2012



A little bit of unusual match, but despite of that iit fits my taste. Checked shirt plus speckled jeans. I must admit that I like those jeans very much. I bought them on sale in Zara for a very good price. They're worth their price, because their pattern and color reminds me of jeans from Current/Elliott collection, still it's ,,a little bit'' lower ;) Anyway what do you think about this brave matching?

POLISH: Trochę nietypowe połączenie, ale mimo to całkiem przypadło mi do gustu. Koszula w kratę plus cętkowane spodnie. Muszę przyznać, że bardzo lubię te jeansy, które zresztą kupiłam po atrakcyjnej cenie na wyprzedaży w Zarze. Było warto, bo wzorem i kolorem przypominają te z kolekcji Current/Elliott, tylko cena ,,trochę'' niższa. Tak czy inaczej, jak Wam się podoba to odważne połączenie?
























blouse - Topshop
jeans, heels - Zara
jacket - Stradivarius 

21 comments:

Dagmara pisze...

odwazne zestawienie!

Ola Nie wiem pisze...

Odważne i cudowne ;) Podoba mi się strasznie

Anonimowy pisze...

Checked shirt is beautiful !

Aleksandra Wysocka pisze...

nie powiedziałabym, że kratka z panterką będą tak dobrze wyglądać... zapraszam do mnie!

perfectstyleandshopping pisze...

szpilunie :)!

Lady Foxette pisze...

Świetnie wyglądają razem kratka z panterką :) Bardzo mi się podoba. Wisienką na torcie są te fantastyczne buty <3

Vanilla pisze...

Zaskakujące połączenie kraty z panterką, na plus! :)
Wesołych Świąt.

Lubięczerń pisze...

ja mam absolutną obsesję na punkcie panterki, więc podoba mi się bezwarunkowo w każdym wydaniu ;)

Anonimowy pisze...

świetne :)

Domi pisze...

Świetny zestaw. Idealnie połączyłaś te wzory. Piękne szpilki!

http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

G. pisze...

W sumie ciekawie wygląda to niebanalne połączenie, kurtka jest super :)

c-yaya pisze...

wow, świetny zestaw, rewelacyjne spodnie!

izuu kaawee pisze...

buty są przepiękne!
KaaWee

Style Your Image pisze...

Lovely combination!

X Petra
www.styleyourimage.blogspot.com

Marta Kossakowska pisze...

połączenie jest dość odważne, ale pasuje Ci. ja bym tylko zmieniła coś w tych butach, wydają mi się za delikatne, za dyskretne do całej stylizacji. a spodnie mają fajny wzór, nie za nachalny!

SayYouDontLoveMe pisze...

mi strasznie spodobało się połączenie tych spodni z butami! Tworzą świetny duet ;)

Paula. pisze...

Nie jest łatwo zestawić dwa takie całkiem inne wzory, ale udało Ci się :) dobry set!

pantera pisze...

Dziękuję ślicznie za komentarze i miłe słowa:)

natalkova pisze...

uwielbiam to połączenie printów :)

Anonimowy pisze...

ciągle to sama spodnie, te same buty, ta sama kurtka, koszula... jesteś strasznie nudna.

riennahera pisze...

Kapitalne połączenie wzorów.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...