12 comments

Caught in cat eye

23 kwietnia 2012

I feel like this weekend was over before it even started. I hate mondays! Here are some pics from my weekend's shoot. Classic, like always. I like to show outfits I can wear on normal day, not present trendy clothes from catwalk that are useless in everyday life (like my paper tunic;) )

POLISH: Mam wrażenie jakby ten weekend dobiegł końca, zanim zdążył się tak naprawdę zacząć. Nie cierpię poniedziałków! Dzisiaj troszkę zdjęć z niedzielnej sesji. Klasycznie - jak zazwyczaj. Bardzo lubię pokazywać zestawy w których można chodzić na co dzień, a nie ubrania które są bezużyteczne w codzienny życiu ( jak np moja bluzka z papieru ;) ) 











shirt, heels - Zara
sunglasses - Tom Ford
pants - Divers
rings - hm


12 comments:

c-yaya pisze...

koszula i okulary! <3

Claudia pisze...

Chyba nikt nie lubi poniedziałków ;( a stylizacja świetna :D Z chęcią będę obserwować Twojego bloga ;)

Sanna's Land of Illusion pisze...

Fajnie Ci w tych okularach :)

cherrycolla pisze...

Wspaniała koszula i okulary idealne dla Ciebie!

bloo90fashion pisze...

Fajnie i prosto, podoba mi się ;-))

MEG pisze...

te szpile wyglądają bardzo sexy!;-)

Lubięczerń pisze...

śliczna koszula, ale dla mnie za droga :P

vampire pisze...

super, bardzo mi się podoba. zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

perfection and harmony pisze...

Świetna stylizacja, okulary jak przystało na kocie mają pazur ;) A w szpilkach się zakochałam!


http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/krotko-i-wiosennie.html

Kalina pisze...

prosto i ładnie! genialne okulary!

pocahontas pisze...

super okulary

madzia pisze...

ładne buty :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...