14 comments

You Look Different How Would You Explain?

21 marca 2012

Today in a bit different ambience than usually. Leopard pants - which I persistently sought for on Zara's sales - this time in duet with my new finding. New jacket has an amazing texture – which you can see on close-ups – and some hobnails. Broad shoulders, which are in Balmain's style, were achieved by adding cushions. Jacket was bought in second hand and is my number one finding. So what do You think about this kind of match?

POLISH: Dzisiaj w trochę innym klimacie niż ostatnio. Leopardowe spodnie, które dzielnie poszukiwałam na wyprzedażach w Zarze, tym razem w duecie z moim nowym znaleziskiem. Nowa kurtka ma fajną fakturę - którą zobaczycie na zbliżeniach - oraz trochę ćwieków. Szerokie ramiona, które nawiązują do stylu Balmain, stworzyłam dzięki dodaniu poduszek. Kurtka została zakupiona w second handzie i jest moją zdobyczą numer jeden. A Wam podoba się takie zestawienie? 

 

















jacket - sh
jeans - Zara
heels - Asos

14 comments:

Nika pisze...

Wyglądasz świetnie!

Mr.Gugu Miss Go pisze...

Genialna kurtka, no i zdjęcia ;-)

www.mrgugu.pl

Futuristka pisze...

ciekawa kurtka i ciekawe spodnie, uwielbiam panterkę;)

slivka pisze...

jestem zachwycona! kurtka jest magiczna. nigdy bym takiej nie założyła, bo efekt mógłby być komiczny, ale na Tobie wygląda nieziemsko!
pozdrawiam

MikalaFashion by Kalina pisze...

bardzo podoba mi się ten inny klimat zestawu! wyglądasz rewelacyjnie, jak modelka!

pantera pisze...

Trzeba eksperymentować, czasami coś na początku wydaje się komicznie a potem stopniowo zaczyna nam pasować:)

made-vogue pisze...

podoba mi się ;-) fajnie wszystko zestawiłaś ;-)

fotograf gdynia pisze...

super stylizacja

The-Devil-Wears pisze...

super :)

madzia pisze...

super buty:)

Kathy pisze...

boskie spodnie!!! rozchorowałam się na nie!!!

fashiongamesblog.blogspot.com

Mada:) pisze...

świetne buty i spodnie, choć kurtka nie mój styl, ale ogólnie bardzo fajnie:):)

agg pisze...

ooo myślałam, że to legginsy, a to spodnie, super są:)

WMBG pisze...

great post!

XXX,

wiebkembg.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...