22 comments

Under the Blue Sky

15 marca 2012



Today's theme: speckles, gold and leopard. All of this together with blue pants matched with light blue shirt and yellow heels. At first I was sceptic about this kind of combination - especially on pants. But after trying them on I found that they look better than on hanger. I hope you share my oppinion.
Photos are taken in a studio by my firend Kinga - photographer with an artistic soul. Those pics are just one of many, which we have taken. I will show you the rest of our work soon! Kinga, once again, thank you very much!

POLISH: Dzisiaj na tapecie motyw: cętki, złoto i leopard - całość na błękitnych spodniach, połączonych z błękitną koszulą oraz żółtymi szpilkami. Na początku dość sceptycznie podchodziłam do takiego motywu - szczególnie na spodniach - ale gdy je przymierzyłam stwierdziłam, że wyglądają o wiele lepiej niż na wieszaku. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie.
Zdjęcia są robione w studio przez moją koleżankę Kingę - fotografa o artystycznej duszy. Te zdjęcia są tylko jednymi z wielu, które wspólnie zrobiłyśmy. Wkrótce pokażę resztę wyników naszej wspólnej pracy. Kinga jeszcze raz, bardzo dziękuję!








shirt, pants, ring - River Island
blue ring - ebay
heels - Zara

22 comments:

miikax3 pisze...

fantastycznie wyglądasz! <3 buty!

eveetlacaroline pisze...

Spodnie są cudne ! Świetnie je zestawiłaś :) W ogóle - jesteś bardzo fotogeniczna.

pantera pisze...

dziękuję :) xx

Ruda pisze...

spodnie istnie fantastyczne! i te żółte dodatki - pazurki, buty - rewelacja!

c-yaya pisze...

no no, wyglądasz REWELACYJNIE! spodnie i sandałki są przeeemega!

Anonimowy pisze...

amazing!

Fashionista pisze...

Bardzo podobają mi się te buty - mają świetny kolor!!

http://fashionistablog.pl

Mada:) pisze...

świetny zestaw:) Śliczny pierścionek , a te spodnie prezentują się extra:)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
+ dodaję do obserwowanych:):)

Nothing obliges pisze...

świetne zdjęcia i zestaw. brawo!

maki pisze...

zdjęcia pierwsza klasa! uwielbiam!

G. pisze...

Cudowne zdjęcia i cudownie wyglądasz!

Nika pisze...

Świetne zdjęcia!

Sylwia from the sign of design pisze...

Podobają mi się Twoje zdjęcia! Co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

Fashion Yoanna pisze...

fajne zdjęcia

Zapraszam do siebie na bloga i konkurs ;)

http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

Vilette pisze...

Fantastyczne zdjęcia! Koszula, spodnie i buty świetne!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

black pearl pisze...

buty są świetne!

perfectstyleandshopping pisze...

świetna stylizacja :) no i te pożądane buty :)

http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

by ola pisze...

świetna stylizacja i te buty <3

Mademoiselle Zu pisze...

faktycznie,spodnie sa super do prostych dodatkow :)

madzia pisze...

wszystko jest super :)

Jah-stina pisze...

wszystko cudowne, idealny outfit i dodatki!

marane175 pisze...

Genialna stylizacja !! świetny pomysł miałaś na nią ;) Super ! Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...