24 comments

Powder Vitamin

6 marca 2012


I'm slowly stepping into summer mood. Powder jacket matched with pastel blue and pink leggins. All brought together with black heels from Zara - I must admit that they are my number one - they fit to every outfit ! What about You? Have you left your grim sweaters to make place for spring outfits?

POLISH: Powoli zaczynam wkraczać w letni nastrój. Pudrowa marynarka połączona z leginsami w pastelowym odcieniu różu oraz błękitu. Całość połączona z czarnymi szpilkami z Zary - które muszę przyznać są moim numerem jeden - pasują mi do wszystkiego! A Wy zrzuciliście już szaro bure swetry na rzecz wiosennych kreacji?















jacket - Vero Moda
leggins, ring - River Island
blue ring - ebay
heels - Zara
watch - Triwa

24 comments:

madzia pisze...

faje buty ;-)
Ale nie jest za zimno jeszcze na gołe stopy ?

roksana- t pisze...

aaa! cudnie, wszytsko jak dla mnie idealnie pasuje. Buty, spodnie- super.

Weronika. pisze...

switne tło <3

http://weeronika-blog.blogspot.com/

jwasiaa pisze...

Świetna marynarka. :) Jejku, nie było Ci zimno? :D

G. pisze...

Marynarka i pierścionek są świetne, w dodatku fajnie wyszło tło na pierwszy zdjęciach :)

bionda-fragola pisze...

tło genialne :D i legginsy bardzo mi sie podobaja ;)

http://il-specchietto.blogspot.com/

sistersstyle pisze...

piekne zdjecia, sliczny kolor marynarki!

by ola pisze...

połączenie legginsów i marynarki jest boskie :)

Koń pisze...

ale mega graffy! twoje buty też mega, tylko chyba jeszcze troche za zimno ;<

pantera pisze...

cieliste skarpetki :)

Anonimowy pisze...

scenografia ohydna, ty ratujesz sytuację

Anonimowy pisze...

leginsy !

Lua pisze...

I really like this outfit!
Pastel colors are great on you!!
http://inexpensiveluxury.blogspot.com/
xoxo

AnnnMarie pisze...

świetny outfit ! piękne kolory ;)

perfectstyleandshopping pisze...

rewelacyjna sceneria :) a Ty świetnie wyglądasz :) cudne zdjęcia :)

http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

Ann. pisze...

jakie leginsy <3

melisa pisze...

Płaszcza zimowego jeszcze nie zrzuciłam, ale nie zakładam na siebie już żadnych grubych swetrów i wyciągnęłam moje kochane trampki z szafy, bo w zimowych butach już mi za ciepło. Nie mogę się doczekać aż płaszcz zrzucę i szalik! :] Oczywiście okulary przeciwsłoneczne na nos bo słońce mocno daje po oczach ;]

Rabbit Hole pisze...

Piękne kolory - zarówno legginsów jak i generalnie całości. :D

Anonimowy pisze...

powder <3

Kaera pisze...

Marynarka jest przepiękna, świetnie się komponuję z tymi legginsami.
Pozdrawiam, K.
kaerax.blogspot.com

perfection and harmony pisze...

Marynarka bardzo fajna i bardzo podobają mi się tak wycięte szpilki, są bardzo sexy ;)

Zachęcam do udziału w konkursie, szczegóły na http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/k-o-n-k-u-r-s.html

millfashion pisze...

marynarka <3

Aga pisze...

cudowne te buciki :) z aktualnej kolekcji??
zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do h&m !

pantera pisze...

Niestety zesłorocznej :(
Kochani dziękuje Wam za komentarze! Super że wchodzicie na mój blog bardzo to doceniam :)
xxx

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...