18 comments

Pink Rabbit

11 marca 2012

I think I'll become a fan of powder pink. Personally I think that it fits to everything, pants as well as skirts in different colors. Today I've matched my pink sweater with baggy (boyfriend) pants and Zara's heels. Yes, I'm perfectly aware that it's still too cold for uncovered feet but I'm currently in the phase of constant adoration for those shoes, so I'm trying to get what I can from them.

POLISH: Chyba stanę się fanką cukierkowego różu. Uważam, że pasuję do wszystkiego zarówno do spodni jak i spódniczek w przeróżnych kolorach. Dzisiaj połączyłam swój różowy sweter z luźnymi spodniami (boyfriend pants) oraz szpilkami z Zary. Tak, wiem jeszcze za zimno na odkryte stopy, ale jestem w fazie ogromnego uwielbienia tych butów, więc wykorzystuję je na każdym kroku. 












sweater - no name
jeans - Lee
heels - Zara
ring - ebay
necklace - Lilou
bag - Vintage

18 comments:

marwet pisze...

jak stylowo! :D połączenie bardzo fajne, podoba mi się.

Vegaa pisze...

Super bardzo mi się podoba. Chyba było Ci trochę zimno w tych butach :P

Pozdrawiam i zapraszam do siebie
Vegaa

millfashion pisze...

do twarzy Ci w rozu ;>

paajonk ♥ pisze...

Ładnie Ci w tym różowym sweterku. :)

Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :) pannazadziorna.blogspot.com

MikalaFashion by Kalina pisze...

śliczne wiosenne kolory, fajny zestaw!

Bordowe Szpilki pisze...

Cudowny sweterek:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Malu S♥ pisze...

Fantastic outfit ♥ I love the swaeter
Xx

** Check out my Stylish Confessions! **

c-yaya pisze...

świetne sandałki!!

Sylwia pisze...

rewelacyjny ten sweter! i te butyyy ♥ ale, że dałaś radę bez rajstop! pokłony za to ;)

Disincentive pisze...

Co za połączenie :D Definitywnie ten pastelowy róż do ciebie pasuje ^^
http://disincentive.blogspot.com/

mint.saturday.fashion pisze...

Śliczny zestaw !!!

Kaera pisze...

Świetne kolory!
Ta torebka pasuje tutaj idealnie.
Podoba mi się kolor butów.

Pozdrawiam, K.
kaerax.blogspot.com

Anonimowy pisze...

amazing bag!

agg pisze...

bardzo mi się podoba całość, świetne kolory (choć te gołe stopy mi nie pasują:P)

stylebymag pisze...

Ale fajnie kolorowo:)
Widzę, że u Ciebie już wiosna na całego:)

stylebymag.blogspot.com

redheroine pisze...

super, podoba mi się =]

madaleine90 pisze...

bardzo podoba mi sie polaczenie takiego luzackiego stroju z butami na obcasie :)

Anonimowy pisze...

masz świetny styl!! a buty są piękne

zapraszam :) http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10806285

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...