12 comments

I Fly Like Paper !

24 marca 2012








It took me a long time to find something matching with this tunic. Every time I've tried to fit something, it was looking wrong. Finally I've realised that the tunic looks best when it is alone. I have matched it with yellow heels only. Tunic itself is made of paper and designed by Martin Maison Margiel in 2010. Something of an art for art type. What do You think about this kind of projects?Special thanks go to my friend Iza for organizing this piece of cloth for me.

POLISH: Bardzo długo zabierałam się do zestawienia ubrań do tej tuniki. Za jażdym razem coś mi nie pasowała, aż w końcu doszłam do wniosku, że najlepiej wygląda, gdy jest sama. Do całości dodałam tylko żołte szpilki. Tunika jest wykonania z papieru projektu Martin Maison Margiela z 2010 roku. Coś w rodzaju sztuka dla sztuki. Co sądzicie o tego rodzaju projektach?
Specjalne podziękowania dla Izy za pamięć o mojej osobie.
























tunic - Maison Martin Margiela
heels - Zara


12 comments:

the sisberry blog pisze...

Bardzo dobre dobranie kolorów, uwielbiam te buty zary :)

Karolina pisze...

uwielbiam te żółte szpilki <3

annac93 pisze...

Oryginalne!

isa pisze...

niebanalna, aczkolwiek nie specjalnie mnie przekonuje...

c-yaya pisze...

sandałki <3

MikalaFashion by Kalina pisze...

piękna jest ta papierowa tunika! uwielbiam takie oryginalne i niebanalne projekty!

bionda-fragola pisze...

niesamowita! rzeczywiście sztuka :)

Anonimowy pisze...

amazing<3

Liisa pisze...

great tunic!

Marta Kossakowska pisze...

niebanalna! sam materiał i forma jest bardzo oryginalna. jednak prosty krój sprawia, że można w tej tunice normalnie się pokazać. niektóre projekty są aż tak "zjawiskowe", że zahaczają o jakieś dziwactwo, co sprawia, że są bezużyteczne, tylko na pokaz.

podoba mi się, nieszablonowy projekt, ale dający się polubić. ciekawe jak by wyglądał outfit z jakimiś pastelowymi legginsami, albo wąskimi spodniami...

agata zamorska pisze...

jestes zjawiskowa!
boskie sety, totally in love !

lantern slide pisze...

przecudownie

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...