13 comments

Higher High

28 marca 2012



New in my closet: heeled sandals from Zara. In my oppinion they are very universal in the way that I can match them with elegant dresses or loose look. For me it has been brilliant a purchase. I've already tried them and my feet really liked it.

POLISH: Nowość w mojej szafie to sandałki z Zary. Uważam, że są bardzo uniwersalne i można je połączyć zarówno z eleganckimi sukienkami jak i luźnym codziennym zestawem. Jak dla mnie są super. Już je wypróbowałam i moje stopy wyjątkowo je tolerują.

13 comments:

paaulaa pisze...

cudowne są!:)

G. pisze...

Te Zarowe sandałki są świetne :)

Ann. pisze...

pięknisie! ja się jeszcze czaję na pomarańczowe :)

Rabbit Hole pisze...

Szkoda że nie są niższe. :/

Malu S♥ pisze...

Love those heels, they're perfect!
xx
Check out my STYLISH CONFESSIONS ♥

pantera pisze...

Mimo, że są wysokie to są naprawdę wygodne:) nie czuję się tej wysokości obcasa:)

perfectstyleandshopping pisze...

są cudowne, ale jest jedno ale ;) boję się, że za dużo osób będzie je nosić ;)

pantera pisze...

Tak oczywiście większość je będzie miała, ale w ich przypadku są na tyle neutralne, że wydaje mi się że warto je kupić z każdym strojem będą wyglądały dobrze:)

"Bless the Mess" ::: LenaLona.blogspot.com pisze...

no dobra, zazdrość jest i to pełna. Bo ja nie mogę takich butów nosić (za grube nóżki, nie mogę skracać takimi paskami), a bardzo, bardzo mi sie podobają. Piękności!
Pozwoliłam sobie się porządzić i dodać bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam!
Lona z bloga Bless the Mess
http://lenalona.blogspot.com/

Theblackshortdress pisze...

tez je mam ;)

by ola pisze...

śliczne są, miałam je sobie kupić, ale niestety nie nadają się na moje nogi ;(:(

madzia pisze...

ładne :)

perfection and harmony pisze...

Prześliczne, takie mega delikatne :)

http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/wiosna-inaczej.html

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...