19 comments

Gold in the Sky

26 marca 2012







Another, different combination of spotted jeans with gold motif. This time it's two tones of blue from head to toes. All of this supressed with black accessories : heels and clutch. In my previous post, great deal of you praised these pants joined with a shirt. So what are your thoughts about this combination? Do you think printed top and bottom fit together or is it too much ?

POLISH: Kolejne połączenie niebieskich, cętkownych spodni ze złotymi motywami . Tym razem dwa odcienie błękitu ubrane od stóp do głów. Całość przełamana czarnymi dodatkami: szpilkami i kopertówką. W poprzednim poście większość z Was chwliła te spodnie, ale połączone z koszulą. A co sądzicie o tym połączeniu? Wzorzysta góra i wzorzyste spodnie - pasują? czy troszkę za dużo?




t-shirt, jeans, ring - River Island
clutch - Vintage
heels - Zara
watch - Triwa


19 comments:

Kalina pisze...

wyglądasz pięknie, bardzo podoba mi się ten zestaw!

fotograf sopot pisze...

wow! :)

cuksowa pisze...

interesująco :)

Bordowe Szpilki pisze...

fajny zestaw, chociaż dla mnie za bardzo "pstrokaty":) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

c-yaya pisze...

super! ;D

Beti ♥ fashiontazja pisze...

świetny zestaw, idealnie łączy się w jedną całość ;)

Futuristka pisze...

fajnie, na początku myślałam, że to kombinezon:)

Lolitek pisze...

zdecydowanie nie za dużo - myślę, że to dzięki takiemu doborowi obuwia; bardzo inspirujący zestaw!

made-vogue pisze...

bardzo na TAK!

Anonimowy pisze...

I love Your style xx

charlotte pisze...

Super połączenie :)

Lubięczerń pisze...

właśnie pasuje!! total look jest teraz totalnie modny!! bardzo mi się podoba, wydłuuża Ci sylwetkę i jest niezwykle interesująco ;)

madzia pisze...

bardzo fajne spodnie, ale zmieniłabym bluzkę na mniej wzorzystą :)

pantera pisze...

Dziękuję za Wasze opinie :)

paaulaa pisze...

doskonałe!:)

VogueEVA pisze...

Dla mnie całość bardzo do siebie pasuje <3

G. pisze...

Jak dla mnie to połączenie wygląda idealnie, nic za dużo, lecz w sam raz :)

perfection and harmony pisze...

Świetnie wyglądasz!

http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/i-love-oasap.html

Anonimowy pisze...

Witam,
mam do sprzedania czarne asymetryczne szpilki roz.38 z RI. Jeśli któraś z was byłaby zainteresowana piszcie na: pilarmail@wp.pl. Jak dla mnie za wysokie, buty są nowe.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...