14 comments

Seven Days in Snowy February

5 lutego 2012

You may think that I had become a lazy blogger. But I've got an excuse. Exams, new work, weather – which while taking off jacket, cap or gloves can cause frostbites. And the main reason is lack of photographer. But I enough complaining. Now I'm finally after exams, so I will try to catch up.

POLISH: Możecie pomyśleć, że stałam się leniwym blogerem. Mam usprawiedliwienie. Sesja, praca, pogoda – podczas której zdjęcie kurtki, czapki bądź rękawiczek grozi odmrożeniem ;), no i jeszcze główny problem brak fotografa. Ale nie ma co narzekać, jestem już po sesji, więc postaram się nadrobić zaległości.











beanie - xxlstyle
shirt - no name
jeans - Zara %
coat - no name
bag, boots - Topshop

14 comments:

MEG pisze...

sama bym sie tak z chęcią ubrała!

Mademoiselle Zu pisze...

współczuję Ci Kochana tych okropnych warunków ale podobno ma być już coraz cieplej,w końcu najgorsze miesiące za nami ;) :*

Say me Justine pisze...

Super!Bardzo mi sie podoba!
Pozdrawiam!

madzia pisze...

bardzo fajna torba ;)

PorcelainDesire pisze...

Super stylizacja! wyglądasz świetnie!

Clouds pisze...

Looks great!

ilovebananana pisze...

świetny outfit! buty i spodnie są fajowe :)

Aleksandra pisze...

ciekawe połączenie, świetne buty :)

Panna Kazikowa pisze...

Ciekawa stylizacja! Koszula jest rewelacyjna! :)

agg pisze...

świetne legginsy:) sama mam kilka panterkowych par, bardzo je lubię:)

MikalaFashion by Kalina pisze...

bardzo fajny zestaw :)

Vilette pisze...

Świetnie! Koszula, spodnie, buty <3

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Second Hand Rose pisze...

I hope your exams went well! You look so snuggly and warm! I love your jeans they are gorgeous! XxxX http://thesecondhandrose.blogspot.com/

marane175 pisze...

Śliczny outfit ! Fajne legginsy ;) Super blog ! Obserwuję ;) Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...